Goeie prioriteiten rob!

Als ik dan nog niet met mijn huisgenoten ben geweest, ga ik met jullie mee! Alles behalve definitief dus! ;)

reken mij er ook maar bij, lijkt me goeie film.

ik ga ook wel mee

Organisatietalentje die Jaapie. Wil je volgend jaar Facgroepleider worden? Mag je zelf censuur toepassen en ongewenste foto's verwijderen...

word nog druk bij die film als ik het zo lees... mooi man

Ja inderdaad! Super dat er zoveel mensen meegaan! Echt top! Ik heb er zin in... (@ Zwier: Een facgroepleider laat niet van dat soort foto's van zichzelf maken --> zoals er gisteravond besproken is: je hebt een voorbeeldfunctie!)

Foto's van Zwier op het Dizkartesgala? Super mooi! Ik ga direct even kijken...

Edit: daar heb ik een inlognaam voor nodig, ritsel ik morgen wel even...

Nou op die ongewenste foto's stond ik maar heeft Zwier ze ook van zichzelf?

haha, als er één iemand zich voorbeeldig heeft gedragen op het dizkartesgala (daarbuiten evenzo) dan was ik het wel... Doe mij oof ff een inlognaam steef. Maare leuke film American Gangsters, ik weet nog niet of ik er bij ben, wordt vast veel in gevloekt...

valt wel mee eigenlijk

Koning Drietand

Ik ga ook definitief mee!!!! dus reserveer daar ook even voor.

Ik ga ook definitief mee.

Voor mij ook en ik eet samen met Esther en die wil ook nog steeds wel mee, geloof ik.

Ik ga definitief niet mee, ben gister met huisgenoten geweest. Het is overigens echt een geweldige film!

Ik heb net 12 plaatsen gereserveerd... We moeten 30 minuten voor aanvang de kaarten ophalen dus laten we om 20:00 afspreken bij Pathé... Voor de Vinkhuizengangers: 19:40 voor de Saffierflat....

Definitief zijn nu: Herman, Gertjan, Harm, Erik, Frederik, Chris, Jan, Niek, Elly, Ester, Pauline, Martijn, Sjoerd en Jan-Jaap... we moeten dus nog ff wat kaartjes bijkopen maar dat komt helemaal goed.

Als er nog mensen zijn die meewillen dan kan dat: 20.00 bij pathé

Ik ben er ook, vrees ik...

Chris...Chris A. of Chris v.T.? Minister Chris kan helemaal niet! Etentje met Senaat, remember?

Ik kom uit catechisatie, kan dat ik iets later ben, zou er misschien iemand willen wachten, ik kom echt zo snel mogelijk.

Ik ben er toch niet bij, veel plezier!!