Beekhuis

Woensdag 28 november 2007 gaan we naar de film American Gangster. Het lijkt me handig om in dit forum even te zeggen of je meewil zodat er een indicatie is hoeveel mensen meegaan.

De film begint om 20:30 in pathé. De kosten zijn denk ik € 5,75 aangezien het studentenavond is. (misschien komt er nog een 1 euro toeslag op vanwege de lengte van de film )NEEM DUS JE OV MEE!!!

De TRAILER: http://movies.yahoo.com/movie/180974589 ... dardformat

AMERICAN GANGSTER:
here are two sides to the American Dream.

Amerika, jaren '70. Terwijl het land voornamelijk aandacht heeft voor de oorlog in Vietnam, gaat de misdaad gewoon door. Zo heeft onderwereldfiguur Frank Lucas ontdekt dat je uitstekend drugs kunt smokkelen in al die Amerikaanse doodskisten die vanuit Vietnam weer thuiskomen. Detective Richie Roberts heeft hem echter door.

Het plan om het verhaal van Frank Lucas, de eerste donkere gangsterbaas van Amerika, te verfilmen lag er al een paar jaar. Aanvankelijk zou Washington met regisseur Antoine Fuqua zich op dit project storten. Benicio del Toro zou hierbij de rol van Roberts op zich nemen. Wegens problemen met het budget ging dit toen niet door.

De echte Lucas en Roberts leven nog steeds (spoiler alert?) en waren bij de film betrokken. Zij voorzagen regisseur Ridley Scott van advies zodat hij de film zo authentiek mogelijk te maken.

Tussen al het acteergeweld van de zwaargewichten Denzel Washington (als Frank Lucas) en Russell Crowe (als detective Roberts) zou het voor elke acteur moeilijk zijn het hoofd boven water te houden. Let echter op de rol van Josh Brolin als de ontzettend corrupte detective Trupo!

Ben er misschien wel bij met mijn Pathé Unlimited!

Das snel...

Russel Crowe en Denzel Washington zijn goede acteurs... En aangezien de echte Lucas en Roberts hebben meegewerkt aan de film lijkt het me wel de moeite waard. Ik ga wel mee

ben er ook wel bij!!

He hier hadden we het over op soos, vroeg me al af wanneer je het zou posten. Maar ja, ik heb volgens mij college en dat zou kunnen betekenen dat ik niet mee ga. Maar misschien ook wel. Ik laat het nog in het midden.

Kga met je mee..

Ik ga ook mee

Koning Drietand

Ik ga denk ik ook wel mee.

Ole Einar Bjorndalen

grote kans dat ik ook meega!

Ik ga ook mee. Tof geregeld Jan-Jaap!

Of durf je nu niet meer?!? Nee maar top dat er nu al zoveel mensen interesse hebben! Ik heb er echt zin in!!!

Ik ga ook mee, toffe actie!!!

Ik vraag me nu trouwens af wat dit topic doet onder het forum: Maatschappij en politiek... Maar dat even terzijde..

Jow Niek... uhm Japie ;-)
Esther en ik willen ook wel mee!
Jij reserveert toch :P

Als er inderdaad zoveel meegaan dan moet dat wel om verzekerd te zijn van een plek. Ik moet dan natuurlijk wel weten dat mensen definitief meegaan... Slaap lekker!!!

Ik ga DEFINITIEF mee...

Ik kan geen garanties geven over vanavond. Ga er dus maar vanuit dat ik er niet bij ben. Anders ben ik er misschien wel maar zit ik elders in de zaal :wink:

Gelukkig is het volgende week woensdag 28 november en kun je er nog rustig een week naar uitkijken.

Oh, ik dacht dat het vanavond was. Volgende week woensdag ben ik er sowieso niet bij...

Ik moet ook afhaken, omdat ik in mijn enthousiasme zomaar mijn voetbaltraining vergat