Animal schreef: Maar hoe kan het dan dat Carloz, Henri!!, ARD, KJ, enz. wél een avatar hebben die groter is dan 80x80 pixels, terwijl ze geen eens in de webcie of de senaat zitten?!
Jean schreef: Met een trucje is het inderdaad mogelijk om grotere avatars te gebruiken

Zij kennen dat trucje dus...

Animal schreef: Graag! Maar hoe kan het dan dat Carloz, Henri!!, ARD, KJ, enz. wél een avatar hebben die groter is dan 80x80 pixels, terwijl ze geen eens in de webcie of de senaat zitten?!

haha jammer BK-leider!

Overigens vind ik wel dat mensen die een grotere avatar hebben die grootte ook echt moeten bewijzen, zodat het niet zo is dat de grootte (in dit geval: de hoogte) van de avatar het bericht meer ruimte in beslag doet nemen dan nodig.

Kortom, als je in 't algemeen gewoon lange berichten tikt heeft niemand er last van dat een een iets hogere avatar hebt.

Anders gezegd, eenregelige berichten zijn ruimteverspillender dan grote avatars.

Henri!! schreef: [..] Waarom nie?

dus jij bent tegen dit soort berichtjes, met een grote avatar?

Henri!! schreef: [..] dus jij bent tegen dit soort berichtjes, met een grote avatar?

Ik heb niet gezegd dat ik er tegen ben. Bovendien, jouw posts lees ik altijd met plezier. En ook je avatar kan ik niet vaak genoeg zien.

(Punt is overigens wel dat een eenregelig bericht altijd nog weer prettiger is dan een lang bericht dat in één regel had gekund..)

Vanaf vandaag kan iedereen zichzelf een grotere avatar aanmeten.

http://www.gsvnet.nl/portal/viewtopic.php?p=55114#55114

Dit topic gaat daarom op slot.
Voor andere/nieuwe vragen aan de webcie kan zoals gewoonlijk een nieuw topic geopend worden.