aline

kan ik mijn profiel niet wijzigen?
ik wil ook zo'n toffe aparte naam zoals iedereen.
heb na drie jaar eindelijk een goeie gevonden...

dat was je nog nooit opgevallen? Je naam wijzigen kan al zeker een jaar niet meer, is toen ook een waarschuwing voor op het forum geweest, met een termijn eraan vast... Sorry, maar dat gaat hem dus niet worden...

ah, shitt
ik vind m'n naam niet mooi
waarom ben ik altijd te laat?
maar toch bedankt

aline schreef: ah, shitt ik vind m'n naam niet mooi

Daarvoor moet je niet bij de webcie zijn, die hebben jou je naam niet gegeven... ;)

L1Rn4urAyA7aTEe

Op andere fora hebben ze vaak een beleid dat je een verzoek tot een nickchange kunt indienen 1x per jaar of 1x per half jaar... Bij 'ons' in ieder geval wel ;)
Misschien helpt een mail naar de webcie?

ik ben nu wel heel erg benieuwd naar die toffe naam van jou aline

Ach, als je gewoon ff een beleefd mailtje naar de webcie stuurt, kan ik me niet voorstellen dat ze er moeilijk over doen. Doe het wel snel, want ook ik brand van nieuwsgierigheid...!

waarom...

is meneer de praeses gebanned? we gaan uit van een wel zeer dringende en overtuigende reden.

zomaar een vraagje. wellicht kan de webcie am. Tol ter verantwoording roepen.

Met nog steeds amicale groet,
Senaat Oosterhuis

tsja, ik zal eens met de webcie vergaderen over hoe en wat,

ik hoop alleen voor je dat het niet zolang hoeft te duren ;)

februari had onze CC-er een avondje vrij geloof ik.

waarom...

moet k nog steeds dat vervelende hokje aanvinken om mn onderschrift erbij te plaatsen.

Dat hoeft niet meer. Als je nu in je profiel aanvinkt dat ie hem er altijd onder moet plaatsen blijft hij daarop staan.
Het was een bugje wat met medewerking van Postma is opgelost.

waarom...

kunnen sommige mensen heel grote avatars hebben en ik niet?

L1Rn4urAyA7aTEe

Omdat die 'andere mensen' waarschijnlijk een link hebben naar een externe URL?

waarom zit amice Postma niet in de webcie?

Ingûh schreef: Omdat die 'andere mensen' waarschijnlijk een link hebben naar een externe URL?

Dat heb ik dus ook geprobeerd, maar dan wil het nog niet. Dan krijg ik nl. nog steeds de mededeling dat mijn avatar maximaal 80x80 pixels mag zijn... :?

De webcie ik nie snap nie.

Pieternel schreef: De webcie ik nie snap nie.

Waarom nie?

Animal schreef: Dat heb ik dus ook geprobeerd, maar dan wil het nog niet. Dan krijg ik nl. nog steeds de mededeling dat mijn avatar maximaal 80x80 pixels mag zijn... :?
80x80 pixels is een mooie afmeting :oops: :lol: .

Ik zal het punt binnenkort even bij de webcie aankaarten.
Met een trucje is het inderdaad mogelijk om grotere avatars te gebruiken. Probleem is hierbij dat al te grote afbeeldingen het forum uit zijn verband rukken.

Pieter heeft hier eerder al een opmerking over gemaakt, namelijk dat het in principe wel mogelijk is om grotere avatars toe te laten.

http://www.gsvnet.nl/portal/viewtopic.php?p=34467#34467

U hoort nog van ons.

Graag!

Maar hoe kan het dan dat Carloz, Henri!!, ARD, KJ, enz. wél een avatar hebben die groter is dan 80x80 pixels, terwijl ze geen eens in de webcie of de senaat zitten?!

Ik ben ook wel benieuwd, want je blijft bezig verkleinen..