CoCo schreef: Ik heb nog wel een blad met inzingoefeningen van Vlieg hier liggen. Kunnen we vast wel wat mee. ;)

Boterbloemenbloem, boterbloemenbloem, boterbloemenbloem, boterbloemenbloem.

die staat er gek genoeg niet eens op, wel: 'tu, tu, tu, tu, etc..'

@ Fre: wil je dan geen goede zangstem voor later ;)

ik kan bijna altijd eigenlijk wel...

maar helaas volgende donderdag niet...

sorry

Als mijn stem bij 're' blijft haperen, begin ik dan te hoog?

CoCo schreef: ik denk dat ik er wel bij ben, moet nog wel even m'n agenda checken

ik check jouw agenda en ik zie dat jij om 21u iets anders hebt ... :P

Koning Drietand

Volgens mij moet het sowieso op een andere dag, want volgens mij kan meer dan de helft niet. jammer hoor. is aankomende vrijdag niet iedereen in Groningen?

Vrijdagochtend 9 uur. Zie het als een uitdaging, we moeten het natuurlijk op elk willekeurig moment op ons best kunnen zingen.

Koning Drietand

Dat vind ik wel een beetje heel erg vroeg. ik ga vandaag een opdracht proberen af te maken, zodat ik morgen niet voor 12 uur uit bed hoef en dan heb ik ook weinig zin om dan toch er uit te gaan voor zingen.

Hé gaat het nog door aankomende donderdag? Volgens mij kan ik nog gewoon, maar als er te weinig kunnen moeten we even wat anders verzinnen.

Ik kan ook al niet. Wat mij betreft verplaatsen we de boel!

Ik kan helaas ook niet.

BTW ik kan niet, fitness en anders wel vergadering. Wist trouwens niet dat ik me ook daadwerkelijk had opgegeven maar ach.

ik kan ook niet, helaas

Ok ok, donderdag kunnen nu al 9 mensen niet, das teveel. Check je mail, iedereen...

Check nogmaals uw mail!
We gaan dus aanstaande donderdag om 21.00 oefenen, verzamelpunt is bij Hendri (parel 122).

Ook mensen die zich niet opgegeven hebben zijn van harte welkom!

Ik weet nog niet zeker of ik er bij ben, en dit is geen smoes. Ben namelijk donderdag waarschijnlijk de hele dag in Bedum en weet niet of ik dan 's avonds nog weer naar Groningen ga, wil vrijdag ook in Bedum zijn namelijk. Maar ga wel proberen er bij te zijn...

ahum! zelfs ik ben van plan mijn urgente afspraken te veranderen omwille van het oefenen...

ben er wel bij hoor vanavond!

he mensen: was veel te retevet! Ik heb nu al zin in volgende week nog een keer oefenen...

turn up the bass, pump it up...

volgende week weer. en alle dames naar paco.