Op mijn computer geeft een foutmelding aan dat de map onbruikbaar of beschadigd is. Hebben meer mensen dat? Of heb ik vooral een programmaatje niet?

Ik wil ook wel meezingen en ik ben sopraan, tenminste, vorig jaar nog wel.

Bij mij doet-ie het wel.
Je moet een programmaatje hebben om m te unzippen. Ofzo. (WinRAR)

@ klaskes: door veel bier en veel roken kan zoiets nog veranderen. GSV = funest.

Lijkt me ook wel grappig om mee te doen! Heb ooit wel eens meegezongen met de sopranen maar dat ging met moeite, dus ik wil wel meedoen met de alten.

Arnold schreef: Op mijn computer geeft een foutmelding aan dat de map onbruikbaar of beschadigd is. Hebben meer mensen dat? Of heb ik vooral een programmaatje niet?

Daar heb ik ook last van als ik 'em met winrar wil openen, normaal kan ik wel zip bestanden openen, dus ik weet niet waar het nu aan ligt.

Ik zal es zien wat ik eraan kan doen...

In ieder geval lukt het in de ub wel. Het vreemde is dat ze daar geloof ik ook WinRar gebruiken, maar goed. Inmiddels ligt de bladmuziek in mijn kamer te prijken.

Nou misschien is dat inderdaad een idee :)

Sjonge, wat is dit topic ver weggezakt. Hoe dan ook: volgende week donderdag voor soos gaan we onze eerste oefensessie houden. Als iedereen van tevoren de bladmuziek even uitprint, dat scheelt weer veel tijd. Tot nu toe reken ik op de volgende mensen:

Sopraan: Cobie, Marrita en Klaske
Alt: Ellie, Christine V, Ilja, Martine G, Henrieke en Leanne
Tenor: Erik, Ruben, Matthijs S, Hendri, Rolf H, Peter, Auke
Bas: Anton, Harm-Tjeerd, Frederik, Eduard, Rolf B, Arnold
In totaal dus 22 mensen; is te doen, maar er kan nog meer bij. Vooral de sopranen kunnen nog wel wat mensen gebruiken.

Datum: 19 april
Tijd: 20.00 uur bij mij (Parelstraat 122)
Tot volgende week!

Dit topic kan misschien weggezakt zijn, maar mijn stem is dat nog niet. Volgens mij ben ik tenor. Ik wil best de baspartij proberen, maar ik denk dat dat niet zo goed gaat lukken.

Helaas helaas, ach en wee en wee en ach, ik kan niet op donderdagavond.
En dat terwijl ik nog wel zo'n creatieve eigen inbreng had voorbereid. :wink:

ik kan ook niet voor 12u, daarna kan ik nog wel op soos ;)

Ik ben er helaas niet... Not in town... Not in country...

ik denk dat ik er wel bij ben, moet nog wel even m'n agenda checken

Ik kan, Ik kan!!!

Koning Drietand

Ik zal er ook zijn

en ik! (Gaan we ook leuke inzingliedjes zingen?)

Ik heb nog wel een blad met inzingoefeningen van Vlieg hier liggen. Kunnen we vast wel wat mee. ;)

Koning Drietand

Ik ga niet van die rare geluidjes uit kramen in het kader van oefenen. ik heb geen oefening nodig, het zal er toch niet veel beter op worden.