Joshiman schreef: [..] Wat jammer dat Wilders nu weer zo zijn gelijk moet krijgen.

bedoel je dit nou cynisch? of serieus

zwaar serieus, Wilders noemt ze ratdraaiers, (zie weer de nu.nl) nuttelozen en geeft een lichaam aan de gedachte dat dit soort "uitwassen" gewoon weer thuis horen in de woestijn. En die mening uiten wordt ookwel "gemakkelijk scoren" genoemd, maar is kennelijk toch een gemeenschappelijke gedachte. Ook hier op het forum. Tja en als die mening geuit wordt en wilders wordt gelijk weer bedrijgd; en een cameraman krijgt een steent(je) naar zijn hoofd (volgens mij ook weer een poging tot moord) dan is dat naar mijn mening een onderstreping van zijn woorden. Helaas

[offtopic]Gelukkig ga je niet voor abactis[/offtopic]

Joshiman schreef: zwaar serieus, Wilders noemt ze ratdraaiers, (zie weer de nu.nl) nuttelozen en geeft een lichaam aan de gedachte dat dit soort "uitwassen" gewoon weer thuis horen in de woestijn. ....... en een cameraman krijgt een steent(je) naar zijn hoofd (volgens mij ook weer een poging tot moord) dan is dat naar mijn mening een onderstreping van zijn woorden. Helaas

Je bent dus serieus?... Elke persoon met een nederlands paspoort die een steentje gooit naar een cameraman moet getransporteerd worden naar de sahara? :?

Als Joshiman dit soort maatregelen ook aankondigt als sanctie op een foodfight, krijgt hij mijn stem! Helemaal gehad met dit soort "uitwassen" :!:

Eindelijk es iemand die klare taal spreekt :D.

Al is de tasjesdief nog zo snel, de achterbumper achterhaald hem wel!!

ND schreef:

Justitie besloot de vrouw te vervolgen omdat ze een paar maanden eerder ook al betrokken was geweest bij een ander achteruitrij-incident. Ze werd toen op de snelweg geflitst tijdens een mobiele snelheidscontrole. Daarop reed ze 500 meter achteruit om te protesteren bij de agenten.
Deze actie mag wat mij betreft wel leiden tot strafvermindering: 500 meter achteruit rijden op de snelweg, dat weerlegt alle vooroordelen over vrouwen en autorijden.