Pff ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. Sorry, succes met de laatste lootjes.
Het was gisteren veels te gezellig bij Happie, ik vond het een erg leuke afsluiting. Jammer hoor dat het nu afgelopen is.
HMT en commissieleden bedankt!!!

[quote="Martine"]succes met de laatste lootjes.quote]

Die zijn er vroeg bij voor Sinterklaas.

Wat was dat een spetterende afsluiting van Happietaria! Alle commissieleden, geïnteresseerden, geldschieters en HMT bedankt! De sfeer zat er goed in (zeker toen het rustig werd). Maar die vieux ben ik beu.
DJ'cie, thx maar weer voor 't plaatjes draaien.

Tot volgend jaar maar weer!

Rinze schreef: Tot 2010 kan iedereen bij mij terecht voor een kopje suiker. Daarna is mn 25kg witte basterdsuiker over datum.

Dankjewel. Lekker in de buurt!

En Happie-mensen, allemaal bedankt! Het was weer veels te snel voorbij.

Iedereen die mee geholpen heeft Happietaria mogelijk te maken (op welke manier dan ook), heel erg bedankt!

Nog één keer vragen we om hulp en wel bij het inpakken van alle spullen. Morgen zijn er (waarschijnlijk de hele dag) weer mensen bezig, dus als je tijd hebt... Grote kans, want het is vakantie. :wink:

Hoe laat?

Klinkt als of het een leuk feestje was, niet van meegekregen helaas.. wie weet volgend jaar :P

Maareh ik kan morgen miss ook wel helpen, hoe laat is't nodig? Kom ik direct van het station wel langs.

Ik ben dr vanaf half elf ongeveer. Dus vanaf dan ben je sowieso welkom...

Half elf gaat me niet echt lukken, maar kom wel langs zodra ik in grun ben, zal een of twee uur worden. Als er dan nog wat gedaan moet worden help ik wel even :)