CC

Zijn er ook kroketten over?

haha, volgens mij niet, wel rijst, wijn, barkrukken, spotjes, ect...

ook barkrukken? Dat is best relaxed.

als je een bar hebt ja...

Is die niet te koop?

HaJee schreef: Is die niet te koop?

Gedeeltelijk wel ja.

Verder worden er ook een heleboel longdrinkglazen geveild. Binnenkort komt er een lijst met veilingitems op www.happietariagroningen.nl

Henri neemt alvast een optie op de barkrukken.

Bij deze wil ik toch nog even Frederik Boersema bedanken dat hij vanavond aan mijn vriendelijke, doch dringende verzoek heeft voldaan. Bedankt!

hdmaster schreef: Zijn er ook kroketten over?

Volgens mij wel. Dus ik verwacht jou wel weer te zien...

Klik
ik zie er geen kroketten tussen staan maar wie weet...

Geen oven?

ik zie ook magnetronmaaltijden er tussen staan, dus ik begin me in eens af te vragen waar de hoofdmaaltijd vandaan kwam...

- Martine H -

De hoofdgerechten kwamen niet uit de magnetron, allemaal vers uit de pan, jammer dat je smaakpappillen dat nog niet helemaal door hadden. :cry:

CC schreef: haha, volgens mij niet, wel rijst, wijn, barkrukken, spotjes, ect...

Kijk wijn en spotjes gaan er altijd wel in!

Anteun schreef: Kijk wijn en spotjes gaan er altijd wel in!

één keer gloeilampen gedronken, dat was geen succes. Hetzelfde zal voor de spotjes gelden denk ik.

Volgens mij gaat er ook nog een boel eten worden geveild. Dus na Happie toch nog eten voor het goede doel? Kom vanavond vanaf 21:00 naar Happietaria!

imhotep schreef: ik zie ook magnetronmaaltijden er tussen staan, dus ik begin me in eens af te vragen waar de hoofdmaaltijd vandaan kwam...

Als we die serveerden, stonden ze nu niet op de veilinglijst...

Was een mooi feestje!
HMT succes met deze brakke dag

Inderdaad mooi feestje.

Tot 2010 kan iedereen bij mij terecht voor een kopje suiker. Daarna is mn 25kg witte basterdsuiker over datum.

Als mensen nog spontaan zin krijgen om te helpen opruimen bij Happietaria: Kom langs, we zijn nog wel even bezig...

Iedereen die er was gisteren bedankt, het was heel gezellig.

Speciaal Jannes, Mark, Jessica en Pieter, bedankt voor het draaien! En Nicolien, Arend en Frank, bedankt voor het achter de bar staan!