Ik heb Hete Hangijzers nodig! Iemand die in vinky woont waar ik m kan ophalen?

Zinvol leven heb ik hier geloof ik nog liggen.

Ik heb brieven van een scepticus. App maar als je hem wilt lenen, dan neem ik hem mee naar soos.

Ik heb Zinvol Leven en Brieven van een scepticus.

En zelf ben ik op zoek naar het boekje Christelijk Leven van C.S. Lewis. Heeft iemand die voor mij?

AlindaGerrits

Chill Elsa, ik kom em aankomende week of die week daarna een keertje ophalen (:

Als iemand van BK Vanity nog behoefte heeft aan Hete Hangijzers, mijne is dus te leen!

Ik heb ook Hete Hangijzers te leen, maar als ik het me goed herinner heeft am. Wybrenga die nog in zijn bezit.

Verder ben ik benieuwd wie Brieven van een Scepticus heeft liggen en niet van plan is te gaan gebruiken dit jaar, en of die persoon (niet in de laatste plaats) bereid is mij die in bruikleen te geven voor een jaartje.
Ik hou me aanbevolen!

Kan ik hem vanmiddag komen ophalen Thereza? :)

Brieven van een scepticus heb ik hier wel liggen. Feel free to pick it up.
Verder heb ik nog:
'Het normale christelijke leven' - Watchman Nee
'De bijbel (be)grijpen'- John Stott
'Het goede leven' - Reinier Sonneveld

Anne-Marie schreef: Kan ik hem vanmiddag komen ophalen Thereza? :)

Kan. Ik ben vanaf 4 uur thuis, behalve als ik per ongeluk boodschappen aan het doen ben, maar dan doet er vast wel een huisgenoot open.
Aqua 857 trouwens.

Heb inmiddels Brieven van een Scepticus in bezit (Praeses bedankt).

Dank voor de reacties! Ik heb inmiddels een exemplaar van Hangijzers in bezit.

ik heb ook nog hangijzers en die scepticus liggen. Als iemand zich gister bij BK buitengesloten voelde omdat ie nog steeds geen boekje had kan hij/zij die dus op komen halen om er over twee weken wel helemaal bij te horen

Edit: o haha ik stond nog ingelogd hier maar dat moest Robert8701 zijn

En toen had mijn trein vertraging, sorry Thereza voor het geval dat je met smart op me zat te wachten de hele middag.
Ik kom hem volgende week of die week daarna wel een keertje halen, je ziet me wel verschijnen

Anne-Marie schreef: En toen had mijn trein vertraging, sorry Thereza voor het geval dat je met smart op me zat te wachten de hele middag. Ik kom hem volgende week of die week daarna wel een keertje halen, je ziet me wel verschijnen

Nou oké, je excuses zijn aanvaard.

Hallo!
Wie heeft het boekje
Openbaring, uitzicht op het rijk van God van Age Romkes
en wil die ook uitlenen aan mij?

Zo, dit topic maar weer eens opgediept, altijd nuttig. Is er iemand die het boekje 'Ontmoetingen met Jezus' van Tim Keller heeft? Zou ik die mogen lenen?

Van lenen komt wenen. Sorry, heb ik niet.

Grietje_Eva

Hier is toch gewoon die leuke Spull-app voor?

Hallo! Heeft iemand Galaten van Tim Keller te leen? :)