Heule

Ha lieverds,

Gezien er altijd wel weer een handig handvatje nodig is om een rijke en gevarieerde invulling aan je BK te geven worden er vaak boekjes gebruikt met studies en inzichten in interessante kwesties. Nu gebruik je zo'n boekje meestal een beperkte tijd waar je toch wel weer 8 x 20e voor hebt neergelegd. Waarom dan ook niet een topic om de ruilhandel in deze bundels te stimuleren? Sorteer hier uw behoeftes of assortimenten in voedsel voor voorspoedig florerende discussies en inzichten, gepast en toegankelijk voor de gemiddelde BK of in extreme fetishes. Denk aan studieboeken, maar misschien ook kekke docu's, lezingen of preken die lekker aansloegen. U kunt er voor kiezen om enkele (positieve/negatieve) eigenschappen of manieren van aanpak hier bij te vermelden.

Wie hebben er voor BK Black Vanity het boekje Hete Hangijzers van Cees Dekker & Martine van Veelen te leen?

Goed initiatief!

Ik heb Hete Hangijzers destijds nog van am. Armando van Bruggen geleend, maar die was al naar Utrecht verhuisd voor ik 'm terug kon geven. (Vond-ie gelukkig niet erg.)

Hoe dan ook, ik heb dus wel een exemplaar te leen!

Volgens mij heb ik nog eentje liggen van Phoxy; hem kennende zal hij al deze berichtjes wel lezen; dus Maurice, mag Herman jouw versie lenen?

Heb ik ook nog liggen, volgens mij van Harmen S

Jahoor dikke prima

Ah zeer fijn, jullie worden binnenkort gecontact..

Meer exemplaren zijn daarbij nog zeker welkom!

Anja, Henq, Berdien, Mudman, Siard en anderen hebben er ook wel eentje

Ik heb er bijvoorbeeld ook nog wel eentje.

Paula lunenborg heeft die van mij als ik het goed herinner.

Ik heb er ook nog eentje.

Paula Lunenborg
Yntse schreef: Paula lunenborg heeft die van mij als ik het goed herinner.

Dat klopt helemaal. Zal ik je naam erin schrijven als de volgende m komt lenen ;) ? Dan weet iedereen wie de rechtmatige eigenaar is!

Haha, is goed :wink:

Ik heb m ook nog, mochten jullie er nog meer nodig hebben.

Hallo! Voor mijn BK zoek ik "Brieven van een Scepticus" van Boyd. Van wie mogen we die lenen?

AlindaGerrits

Hallooo, voor BK Glutenvrij en Peter lust ook al niks, ben ik op zoek naar het boekje 'Het goede leven' van Reinier Sonneveld, kan ik die van iemand lenen/overkopen?

Brieven van een scepticus en het goede leven zijn beide in mijn boekenkast te bewonderen en uitleenbaar..

Oke dibs op brieven van een scepticus.

Het Goede Leven heb ik ook wel. Je mag 'm lenen, maar kopen mag ook (7 euro)

'het goede leven' mag je bij mij gratis ophalen Alinda. Als je mij daarna uit pure dankbaarheid een pak koekjes wil schenken dan houd ik je niet tegen:)

albertinenanninga
AlindaGerrits schreef: Hallooo, voor BK Glutenvrij en Peter lust ook al niks, ben ik op zoek naar het boekje 'Het goede leven' van Reinier Sonneveld, kan ik die van iemand lenen/overkopen?

Onze BK heeft wel behoefte aan een lading boekjes, getiteld Zinvol leven - Prediker geschreven door Stefan Paas en Siebrand Wierda.

Zijn er nog mensen die hem hebben?

Even een lijstje "Gezocht":

Hete Hangijzers - BK Vanity (Heule)
Brieven van een Scepticus - BK Hamlap (Laura)
Het Goede Leven - BK Glutenvrij (Alinda)
Zinvol Leven - Prediker - BK van Frits