Pieternel schreef: Hee, ik mis een paar posts hier. Nou ja zeg! Was harstikke ontopic! Hoe dan ook, maten... Is het niet handiger om eens te komen kijken? Als je mij in verhouding met de bank ziet, krijg je dan niet een idee? Ik ben ongeveer 1.68, denk ik.

Linaaltje erbij dan kun je het zo van de foto uitrekenen.

Als ie kleiner is dan 1.80 m dan heb ik ook wel belangstelling.

Bastiaan schreef: hoe hoe breed en diep is ie precies (en met precies bedoel ik niet ongeveer, maar precies)?

Dat moet ik eerst even meten. Ik kom hierop terug. En Maureen, bedoel je lager of smaller dan 1.80? Volgens mij issie allbei. Maar Bastiaan, jij hebt toch al heel veel banken?

Ik denk dat ze 1,80 in de diepte bedoelt...

Als je hem echt aan niemand kwijt kunt wil ik hem wel hebben...

Pieternel schreef:
Bastiaan schreef: hoe hoe breed en diep is ie precies (en met precies bedoel ik niet ongeveer, maar precies)?

Dat moet ik eerst even meten. Ik kom hierop terug. En Maureen, bedoel je lager of smaller dan 1.80? Volgens mij issie allbei. Maar Bastiaan, jij hebt toch al heel veel banken?

klopt maar ik heb wellicht nog een broertje waar ie mooi in een hoekie past

Het lijkt me het best als iedereen gewoon even komt kijken een dezer dagen. Toch? Dus Maureen, Frederik/die andere met die bril van de atv (of Bastiaan) en Rob, laat maar weten wanneer.

Ik bedoelde smaller. Maar kan ik morgenmiddag/ avond langs komen?

Oeps... Ik had het niet gezien. Nieuwe afspraak: eerst komt eerst maalt er zijn meer gegadigden.

En dan wel meteen afhalen bitte.. staat ie er bij de volgende verix borrel nog dan gaat de fik erin ;)

Nou dan heb je nog wel even de tijd!

Koning Drietand

Ik heb hem al gezien en denk dat ik hem wel wil hebben, maar ik moet even de maten hebben de diagonaal enz. als die door mijn raam passen kom ik hem nog dit weekend of volgende week ophalen, want dan krijg ik nieuwe ramen en zit er een groot gat in het dak dus kan ik hem nog op mijn kamer krijgen. en kun je de pootjes er af halen als dat nodig is?? Dus gewoon even de maten doorgeven dan ben je er binnen een week vanaf.

Koning Drietand

De bank staat reeds op mijn kamer te pronken, dus nou kunnen alle belangstellende wachten totdat ik zat van de bank ben en dat zal voorlopig nog niet aan de hand zijn, dus iedereen veel plezier met verder zoeken naar een bank.
Pieternel bedankt voor het beschikbaar stellen van je bank, hij zit lekker en is makkelijk te verplaatsen, ideaal dus.

Fre schreef: De bank staat reeds op mijn kamer te pronken, dus nou kunnen alle belangstellende wachten totdat ik zat van de bank ben en dat zal voorlopig nog niet aan de hand zijn, dus iedereen veel plezier met verder zoeken naar een bank. Pieternel bedankt voor het beschikbaar stellen van je bank, hij zit lekker en is makkelijk te verplaatsen, ideaal dus.

Haaa, je hebt hem al! Geweldig. Heel veel plezier drmee. Heb je ook een foto ter bewijs dat je goed voor m zorgt?

Koning Drietand

Die heb ik nog niet gemaakt. komt vast nog wel een keer. HIj ruikt wel een beetje naar azijn ofzo, maar de geur word volgens mij wel minder. Ik weet niet wat Lukien er allemaal mee heeft gedaan, maar hij zit wel goed hoor en ik kan er ook veel spullen op kwijt.