Pieternel

Mooie blauwe bank aangeboden:

  • Plaats voor twee
  • In de kleur van het bovenste deel rechts boven het forummenu
  • Stoffen bekleding
  • Hij heeft een hoge rugleuning en geen losse kussens die steeds verschuiven
  • Chroomkleuring onderstel
  • Hij is heel uniek, want ik kan er op het Internet nergens een plaatje van vinden
  • Hij zit ook heel lekker. Ik heb er jaren op kunnen zitten en hij is nog net zo goed als toen hij nieuw was (2001)
  • Je kunt er goed dingen onder leggen

Momenteel staat hij stiekem opgeslagen bij de jongens van de Eendrachtskade 14A. Haal hem dus gauw op, anders krijg ik ruzie met ze (want ze zijn de boel daar net aan het pimpen) en ze zijn flink wat groter dan ik.

Ik heb wel interesse, ik bekijk hem donderdag wel even. Dan moet ik bij Sabine langs. Maar waarom doe je hem weg?

Ik doe hem weg omdat ik een andere bank van mijn schoonouders heb gekregen die ik nog mooier vind dan mijn oude (kan bijna niet, maar toch is t zo). De bank staat echter niet in mijn huis, maar het huis van mijn buren. Als je precies weet hoe laat je langskomt is er wel iets te regelen, denk ik.

Ik kom om 21:00.

Je hebt zeker niet een foto oid, ik ben opzich ook wel geïnteresseerd

Ik heb geen digitale camera dus hier moet je het maar mee doen. Hij lijkt hier iets kleiner dan die is:

het lijkt idd meer een stoel waar 1 poepert op past dan een bank waar je een hele turkse familie op kwijt kan

Dat hangt natuurlijk ook een beetje van de desbetreffende poeperd af. Er kunnen prima twee Bastiaanpoeperds op.

als ik erg mijn best doe misschien zelfs wel 3.

Heb je de lengte- hoogte- en breedtegraden van de bank? Ehh de maten bedoel ik natuurlijk..

Hee, ik mis een paar posts hier. Nou ja zeg! Was harstikke ontopic! Hoe dan ook, maten... Is het niet handiger om eens te komen kijken? Als je mij in verhouding met de bank ziet, krijg je dan niet een idee? Ik ben ongeveer 1.68, denk ik.

Rolv, als jij nu ook vanavond komt kijken rond de klok van negen dan kunnen jullie hospiteren voor de bank! Of ben jij niet meer geïnteresseerd?

Je maakt goeie kans Rolv, ik vermoed dat de kleur van de bank vloekt met alles wat verder in mn kamer staat.

Ik moet even kijken of het lukt om vanavond om negen uur even langs te gaan, ben bang van niet..

Of een andere keer. Ik zeg maar wat.

Rolv, ben je nog geinteresseerd?

Volgens mij zit er al schimmel op die bank. Als t nog lang duurt en als ie echt zo relaxed is als omschreven haal ik m eventueel wel op...

Ik ben niet meer geinteresseerd, sorry.

Sjit.

hoe hoe breed en diep is ie precies (en met precies bedoel ik niet ongeveer, maar precies)?