@inge

als je een router hebt, heb je meestal 2pcs die aan het internet zitten
lijkt me
nou lijkt me dat jacoline s. ook een pc hebt die geen linux heeft, gok ik
probeer het daar eens.. gewoon met IE en windows 98 t/m Xp huppakee
werkt het dan wel? dus op jullie aansluiting?
ligt het helaas gewoon aan je instellingen..

weet niet wat de binding factor is tussen animal, carloz en inge...

@carloz
heb je ook al de kale link: http://affiliates.kliks.nl/affsol/click ... svne&&?nrc geprobeerd?

De directe link werkt bij mij ook niet.
De bindende factor zou de RUG kunnen zijn, of nog iets anders (er hebben namelijk veel meer mensen een RUG abonnement waarbij 't wel lijkt te werken). Ik zit namelijk ook nog achter een firewall van linux; voor zover ik zie houdt deze niets tegen (wordt nl altijd gelogd), maar het blijkt dat het bij anderen dus wel werkt, behalve bij Inge.

Ik kan mijn compu wel eens direct aan gaan sluiten op het kabelmodem en dan kijken of het wel of niet werkt. Nu krijg ik hoe dan ook een 404 not found error. Dat doe ik later wel eens, want k heb nu wel eventjes iets beters te doen.

Het is in ieder geval goed om te horen dat de reclame in ieder geval bij de meeste mensen zichtbaar is; want anders is het volledig zinloos. Hoe het nu met mij en Inge zit, is nog even duister; maar daar komen we vast wel uit.

Toch maar even getest zonder router ertussen (dus ook zonder firewall, want die zit daarop): als mijn WinXP home pc rechtstreeks met een utp kabel is aangesloten op het kabelmodem, en als mijn beveiligingsinstellingen van IE6 op zeer laag staan, krijg ik nog een 404 not found.

Ik snap het niet, maar hopelijk hebben de meeste mensen hier geen last van.

Doet http://affiliates.kliks.nl/ het bij jullie trouwens ook? Bij mij werkt dat namelijk ook niet. :x

Carloz schreef: Doet http://affiliates.kliks.nl/ het bij jullie trouwens ook? Bij mij werkt dat namelijk ook niet. :x

Nee, doet het ook niet bij mij.

Ook als ik mijn virusscanner en firewall uitzet doen de nieuwe banners het niet...

L1Rn4urAyA7aTEe
Carloz schreef: Toch maar even getest zonder router ertussen (dus ook zonder firewall, want die zit daarop): als mijn WinXP home pc rechtstreeks met een utp kabel is aangesloten op het kabelmodem, en als mijn beveiligingsinstellingen van IE6 op zeer laag staan, krijg ik nog een 404 not found.

Same here... Ook bij Jaco doet-ie het niet trouwens. Weird. Ik kan de firewall van de router niet uitzetten geloof ik, want router en modem zitten bij mij bij elkaar in. (Als ik NAT disabel in de router doet internet het niet meer nl.)

Pieter schreef: weet niet wat de binding factor is tussen animal, carloz en inge...

We wonen allemaal in Vinkhuizen, maar dat zal het wel niet zijn... :?

Hè shit, het ligt toch aan mij: Als ik achter mijn laptop zit te internetten, doen de banners het niet, terwijl ik achter mijn pc geen enkel probleem daarmee heb. En nou uitvinden waar het verschil zit in de instellingen... Hmm, ik heb Norton Internet Security op m'n laptop en niet op mijn pc. :?

Ik heb zojuist op de valreep een AD-EK-abbonnement besteld via de banner. Dus de kassa rinkelt voorzichtig. Dat je 't even weet!

Bedankt! :D

Helaas had ik al besteld voordat ik de banner op gsvnet zag staan.

basalt 122 steunt de gsv..!

Bakkie Krasse

bij mij doet ie het prima en dat resulteerde in een abbo komend Ek. Krijg ik nu ook een deel van mij HO terug??

Goed bezig allemaal. Lekker AD lezen tijdens het EK. En bestel allemaal een brochure voor een lekkere reis na afloop!

p.s. AD is beter dan de telegraaf. Die bezorgt ook op zondag het laatste nieuws vanaf het EK. Of doet het AD dat ook?

Bakkie Krasse
Biezema schreef: p.s. AD is beter dan de telegraaf. Die bezorgt ook op zondag het laatste nieuws vanaf het EK. Of doet het AD dat ook?

Ik hoop het!
he Biessum, hoeveel HO krijg ik nou terug?

Wanneer dit een stabiele en grote bron van inkomsten wordt (bijv. wanneer iedereen elk jaar 2 abbonnementen neemt) dan zou de HO in de komende jaren omlaag kunnen, maar laten we eerst eens kijken hoe het zich ontwikkeld. Verwacht voor dit jaar geen veranderingen.

Halleluja! Donald Duck op GSVnet! :D

Echter, hier rammelt iets.
In de banner wordt geroepen dat je 13 nummers van dit doldwaze vrolijke weekblad kunt krijgen voor €13,- Na het klikken hierop verandert dit echter in €13,50. Mag dat zomaar?

Hmm, goed gezien, dat klopt inderdaad niet. Waarschijnlijk een oude banner bij een nieuwere actie. Ik kan er helaas niks aandoen. Gelukkig zie je vrij duidelijk dat het om 13 euro 50 gaat en niet 13,- euro.

Altijd attent blijven wanneer je wat besteld. Ik ga de actie (voorlopig) niet weghalen. Dit is afhankelijk van de populariteit van de DD bij GSV-ers en andere GSVnet.nl bezoekers.