Carloz

Hey webcie,

ik zie dat de commercie weer flink geboerd heeft. Elsevier reclames en Sunweb vliegreizen reclames....

Het gaat me om sunweb vliegreizen: als ik hier op klik, kom ik op een pagina die niet bestaat (http://affiliates.kliks.nl/affsol/click ... &?sunweb04) na een redirect met de inhoud: 'If you page does not show shortly, please click Here to go to the requested url'.

Beetje jammer van het kromme engels, maar daar kan de webcie niets aan doen. Wat ik me wel afvraag is of jullie weten dat de pagina dus verwijst naar een 'dode link' en dat degene die hiervoor moet betalen, hier waarschijnlijk niet blij mee is?

Ik weet niet waar de fout ligt (bijv bij de webcie >>verkeerde link ingevoerd) of bij de organisatie >>verkeerde url doorgegeven). In ieder geval denk ik dat het slim is dat óf de webcie óf de commercie even aan 't werk gaat, zodat het goed werkt...

Die quasi-dode link (redirect.php?banner_id=6) is volgens mij om te registreren hoe vaak er op zo'n ding geklikt wordt enzo. En daar zal degene die ervoor moet betalen waarschijnlijk juist wel blij mee zijn.
En de link waarnaar hij verwijst werkt bij mij wel gewoon. Dat redirecten (en ook de spelfout? :wink: ) is volgens mij dus wel (bewust) werk van de Webcie.

Dan zeg ik: iedereen even 100x klikken...
Hebben we dat sponsorcontract voor volgend jaar in onze broekzak :)

OKe, idd iedereen even klikken. Maar zo werkt het niet helemaal!
De gsv verdient pas echt geldt aan deze banners op het moment dat er iets verkocht wordt. Dat wil zeggen; bij het ad een proefabb en bij sunweb er een brochure wordt besteld.
Dit alles trouwens dankzij Pieter

Overigens werkt de sunweb link bij mij ook prima

Ik heb het idee dat je de redirect tekst vooral ziet bij een slome internetverbinding of problemen bij de server.

Het is dus in ieder geval onderdeel van het systeem. De tekst: "If you page does not show shortly, please click Here to go to the requested URL" is inderdaad niet het mooiste maar hoort er wel en voor vertalingsproblemen is Allert tha Man ;)
Wacht in ieder geval rustig af tot hij de pagina laadt van de aanbieding. Wellicht binnenkort meer van die dingetjes. :)

En wie wilt er nou niet kans maken op dat voetbalshirt? Dus neem een proefabbo van het AD i.c.m. de allereerste Sportkrant van Nederland!! ;)

If you page does not show shortly, please click Here to go to the requested URL is volgens mij juist bloedmooi engels...

Op z'n Ali G's wel ja.

Nog iets vergeten. Als je een abbo neemt of iets anders via de advertentie link op de GSV site, vul het dan direkt in. Ga er niet later direkt heen. Dat kan resulteren in het feit dat de Webcie/Commercie de 'bonus' niet krijgt. Klik dan als je bijvoorbeeld een dag later besluit alsnog het abbo te nemen weer via de GSV banner. Thx!

L1Rn4urAyA7aTEe

Hate to bring the news:

The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please try the following: * If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. * Open the affiliates.kliks.nl home page, and then look for links to the information you want. * Click the Back button to try another link. HTTP 404 - File not found Internet Information Services Technical Information (for support personnel) * More information: Microsoft Support

En ik wou nog wel zo graag een NRC-abbo... :'(

Komt eraan. Moment..

edit: Hij doet het bij mij wel. In ieder geval hierbij nogmaals de direkte link: http://affiliates.kliks.nl/affsol/click ... svne&&?nrc
L1Rn4urAyA7aTEe

Welke browser gebruik je? Ik heb Mozilla Firefox... misschien ligt het daaraan, want bij mij doet-ie het gewoon niet.
En ik heb ook geen slome verbinding ofzo: 1024kbps downloadcapaciteit.

Pieter schreef: Ik heb het idee dat je de redirect tekst vooral ziet bij een slome internetverbinding of problemen bij de server.

Bij mij (1024 Kbit/s download) werkt de link ook niet. Ligt dus aan de server?

't ligt misschien aan het reclame banner script.

werkt de direkte link die ik 2 posts hierboven heb gepost ook niet als je die copied n paste in de adress balk?

L1Rn4urAyA7aTEe

nope. Dan krijg je dat scherm dat ik hierboven ook gequoted heb.

vreemd ik heb het met mozilla firefox geprobeert maar het lukt prima.

Heb je dat met alle banners van kliks of alleen met die van NRC?
probeer het eens met IE, of heb je die niet?

L1Rn4urAyA7aTEe

Waarom lukt het mij dan niet? En Animal ook niet? Grr! :asdf:

Zet eens tijdelijk je firewall, virusscanner en cookieblocker eens uit!!!
ALs het dan nog niet lukt weet ik het ook niet meer.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... hij doet 't gewoon niet.. wel bij Oudman enzo, maar niet bij die nieuwe... :roll:

Het ligt niet aan de browser, Mozilla 1.6, Netschaap en Internet Explorer is allemaal hetzelfde.

[edit]Zou het eraan kunnen liggen dat ik ADSL heb en de rest kabel, het lijkt me heel vreemd hoor, maar kan dat het zijn? Ik zit wel achter een multi-pc-modem, dat zou het misschien ook nog kunnen wezen :snapniet: [/edit]

Bij mij werkt het ook (nog) niet...
Ik heb idd een firewall (freesco), maar andere poorten dan de wagenwijd openstaande poort 80 lijken me niet nodig, dus wellicht idd de beveiligingsinstellingen van mijn browser, waaronder de cookies die het problematisch maken.

Cookies moeten ze trouwens sowieso afschaffen...

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik denk dat de boosdoener bij mij NATR heet... (firewallsoftware van de router). Iets met Linux denk ik.

@Carloz: ik heb geen cookiesblocker, hij accepteert probleemloos alle cookies. Dus dat kan het bijna niet zijn. Ik denk dat 't m in Linuxachtige software van firewalls etc zit.

Ingûh schreef: [edit]Zou het eraan kunnen liggen dat ik ADSL heb en de rest kabel, het lijkt me heel vreemd hoor, maar kan dat het zijn? Ik zit wel achter een multi-pc-modem, dat zou het misschien ook nog kunnen wezen :snapniet: [/edit]

Ik heb ook ADSL, bij mij werkt de boel prima.