Hej Binjg. weet je hoe je je hoofd fronst?
Lachen, huilen, krijsen, gillen, moeilijk kijken, relaxed kijken, zoveel mogelijk rimpels willen maken, en dan dat allemaal tegelijk. En dan nog even aan iets heel stoms denken en ....... voila

Om nog maar te zwijgen van de vermeende, maar o zo duidelijke konneksie met de !

Wisten jullie dat je met je vier steden een hakenkruis kunt vormen.....

Trek de doos maar uit de kast en maak de mooiste figuurtjes

Ik weet nog niet wat voor moois je kunt maken met je dorpjes, straatjes, scheepjes, stadsmuren en ridders.

Over de naam zegt 999 games dit:

Kolonisten ontdekten een eiland dat erg rijk is aan grondstoffen en noemden het Catan.

Dus.

Kijk, er staat best veel op internet.
over de naam zegt men:

Het logo van 999Games was eerst een trein van het type Empire State Express Model 999, 1891. Raad eens waar de naam van de uitgever vandaan komt ? Op een gegeven moment is het logo vervangen door de huidige spelende joker en later is daar ook een kindervariant bijgekomen.

Een treintje dus, lijkt me vrij onschuldig :roll:

Nou ik heb het plaatje eens goed bekeken, maar er is ook van alles niet zes, hij gooit met 3 dobbelstenen, waarvan maar 1 zes zichtbaar is. Hij heeft meer dan 10 belletjes aan zijn pakje en als je goed kijkt kun je zien dat hij gewoon 2 handjes met vijf vingers heeft, al zou hij zijn rechterduim kunnen missen.
Jokers (symbool van de duivel helpt je wel even, volgens sommigen) zijn trouwens lange tijd occult geweest, daarom mocht je ook nooit kaarten. (of ging dat om het gokken?)

Maar nu het belastende bewijs:

Hij heet Klaus Teuber

Neem een chinees, een willekeurige en laat hem of haar Teuber zeggen.
:P (enge lach)

L1Rn4urAyA7aTEe

En dan? Moet je eerst een Chinees vinden met twee spraakgebreken, anders lukt 't namelijk niet... :lol:

Infamous angel

Zeg Knapzak, het is Teufel op z'n Duits en dus geen Teubel. ff een mailtje naar Teuber gestuurt, nu hopen dat ie antwoordt.

L1Rn4urAyA7aTEe

Echt waar? Goh, ik had niet verwacht dat mensen er zo serieus opin zouden gaan :?

Zeg Knapzak, het is Teufel op z'n Duits en dus geen Teubel. ff een mailtje naar Teuber gestuurt, nu hopen dat ie antwoord.

Maarreh, je was toch niet serieus he? zit ik straks weer met geduvel van een of ander spelletjesfreakiemand.
en misschien, heel misschien heeft unserem Klaus wel rekening gehouden met dubbele spraakgebreken, of zelfs met mensen als ik. :lol:

Infamous angel

Relax iedereen, niet zo gespannen reageren. Oke, ik heb het wel raar neer gezet :| . Ik heb alleen maar een mailtje gestuurd om aan hemzelf te vragen wat voor bedoeling hij had met het spel en wat hij van deze kritiek vond. Ik bedoel, een meer primaire bron kun je niet aanboren. Verder zal ik het 'antwoordt' snel verbeteren.

L1Rn4urAyA7aTEe
Knapzak schreef:
Maarreh, je was toch niet serieus he? zit ik straks weer met geduvel van een of ander spelletjesfreakiemand.

Over geduvel gesproken... :roll:

Ik kan me het logo van de Diescie '999 nog goed herinneren. Daar kon je ook 3 zessen van maken, en dat hebben we toen gedaan ook. Nou, toen had je de poppen aan het dansen zeg. Maar toen we vertelden dat het gewoon drie negens waren, was het weer allemaal koek en ei. Als het spel nou nog eens ging om het ontdekken van de hemel of het blussen van de hel kon ik me er nog wel iets duivels bij voorstellen, maar dit slaat echt alles.

hm. iik heb de doos er eens bij gehaald, en al die zessen kloppen. de boosaardige grijns van die clown laat weinig aan de verbeelding over. de grootste dobbelsteen voor de joker is liccht ook nog eens met de 6 naar voren en 999 games BV zit aan de flevolaan nummer 70! ik ben benieuwd naar een reactie van teuber, Iceman! al ietsgehoord?

Geerpeer schreef: Jokers (symbool van de duivel helpt je wel even, volgens sommigen) zijn trouwens lange tijd occult geweest, daarom mocht je ook nooit kaarten. (of ging dat om het gokken?)

Oh shit! En ik ben in het bezit van het kolonisten-kaartspel!!!!

Infamous angel

Ja, hier is het Knapzak (zij het onvolledig en ook al eerder vermeldt door Hans), het komt alleen niet v/d. spelmaker zelf, terwijl ik het echt naar klausteuber@catan.com heb gestuurd):

Beste RJ,
 
Antwoord op je hersenspinsels:
 
999 Games was ooit een postorderbedrijf in engelstalige spellen met een stoomlocomotief als logo. Deze locomotief was een snelheidsrecordhouder en heette een Steam Engine, model 999. ?Dial 999? was destijds de kreet als je in engelstalige landen nooddiensten (nu 112) nodig had (ergo: dial 999 als je snel een importspel nodig hebt! Want: 999 Games leverde snel, zonder uitzondering binnen 24 uur.)

Van enige relatie van ons bedrijf met het occulte is geen sprake. Ik zou er maar niet te veel tijd aan besteden.

Speelze,

M. Bruinsma,

Directeur.

Dus.... :roll:

Van enige relatie van ons bedrijf met het occulte is geen sprake. Ik zou er maar niet te veel tijd aan besteden.

hmmmm.
duidelijk.
Dus we kunnen sluiten

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik vraag me af: heb je die e-mail in het Nederlands of in het Duits geschreven... :wink:

Stuur dat antwoord van die vent ook effe door aan die achterlijke visie! Dan kunnen ze misschien eens een keer wat minder bevooroordeelde dingen plaatsen!!! :twisted: (deze duivel vind ik ook occult!!!)