ik en mijn huisgenoot (de gef) willen ook een kaartje. of eigenlijk twee dus. ik weet niet of er iemand nog wat gaat regelen, maar in dat geval houd ik mij van harte aanbevolen. en hij ook.

Henri!! schreef: Is er nog wel iemand die die kant opgaat, en er voor mij ook een mee wil nemen? Via ticketbox kan niet meer......

Heb er net nog twee gehaald bij de Milo in vinkhuizen... Nu zijn ze dicht denk ik. Als je nog kaartje wil moet je daar morgenvroeg heen.

Ik ga in ieder geval niet heen, helaas. Dus iedereen die dacht dat ik er wel één voor hun meenam heeft pech gehad....
ps. he Niels als jij geen kaart hebt zullen we dan alsnog gaan klaverjassen?

Zo ik ga wel! En passant ook even kaarten voor de volgende mensen meegenomen:
Cor Geertsema
Christian Geffroy
Hans van der Jagt
Harmen de Kraker
Bouke Kruize
Breunis Kuijsten
Jurrian van Lenthe
Deze jongeren wil ik een tip meegeven: neem wat regen-afstotends mee, alsmede een plastic zakje of handdoek om op te zitten en het belangrijkste: 10 euro voor Koos!
Zullen we doen dat we 19:30u voor het stadion zijn?

goed zo, ik zal het nieuws in de gaten houden vanavond,.

Ik hoorde aan de mensen die gisteravond mopperend langs mijn raam liepen, dat de FC weer eens gefaald heeft.

Wat is falen, het geluk werkte weer eens niet mee. Toch balen, maar moet een spannende wedstrijd geweest zijn. In ieder geval 1 minuut lang, na het doelpunt van Seedorf.

UK voorpagina gezien?

Henri schreef: UK voorpagina gezien?

ik heb een hekel aan open vragen......

Niet dus, maar vertel vertel!

UK schreef: Fans Wanneer je als FC Groningenfan uit principe niet op zondag naar een stadion gaat, zijn er niet zoveel mogelijkheden je favoriete club te zien spelen. Maar afgelopen woensdag was er eentje: het bekerduel met NAC. Voor gereformeerde fans van studentenvereniging GSV een uitgelezen kans. De halve finale van het klaverjastoernooi werd er zelfs voor verzet. En het bestuur maakte er direct een officiële activiteit van, zodat novieten verplicht de FC moesten aanmoedigen. Of dat heeft geholpen was bij het ter perse gaan van dit nummer nog niet bekend.

wie heeft er gelekt?!

waanzin, wie verzint zoiets...

UK schreef: ... En het bestuur maakte er direct een officiële activiteit van, zodat novieten verplicht de FC moesten aanmoedigen.

Nooit geweten dat alles wat Koos post op het forum de wil is van de senaat. Die jongen is toch een beetje de schaduw-assessor-primus van de GSV.

Tja, en het grappige is dat je er helemaal geen papieren versie voor nodig hebt. Het staat gewoon op . (Onderaan: 'Hoekje: voetbalfans')

Vriend Niels
Rossatron schreef: [..]

Stiekem ging de klaverjas-halve finale gewoon door... :P

Mooie reclame: welke studentenvereniging heeft nu een verplicht bezoek aan een voetbalwedstrijd als onderdeel van het novitiaat.

Henri!! schreef: [..] ik heb een hekel aan open vragen...... Niet dus, maar vertel vertel!

Dan zul je wel blij zijn geweest met mijn vraag! :D

Maar goed, Rossatron heeft het al vertel verteld...
leuke reclame hoor!

Zo, ze zien Koos al als bestuurder. Zelfs de UK heeft dus door dat hij ambities heeft voor de senaat.

Hahaha, dat je als HBO'er zo gemakkelijk de UK haalt zeg!
Heeft dit nog invloed op bepaalde weddenschappen, Harry?

K%S schreef: Hahaha, dat je als HBO'er zo gemakkelijk de UK haalt zeg! Heeft dit nog invloed op bepaalde weddenschappen, Harry?

idd. daarnaast is de klaverjascompetitie trouwens gewoon doorgegaan :roll: