Koos L

Hee, heb je het al gehoord? Woensdagavond speelt FC Groningen tegen NAC Breda voor het bekertoernooi! Aangezien dit ongeveer de enige thuiswedstrijd dit seizoen is die de FC niet op zondag speelt, móét je daar gewoon bij zijn. Er zijn al een heleboel mensen die sowieso meegaan, maar het is natuurlijk zo dat het nog toffer is als er nog meer gaan.
De wedstrijd is woensdag de 22e en begint om 20:00 uur. Als je onoverdekt gaat zitten (en zo hoort het) kost het maar 10 euro voor een kaartje. Je hebt verder geen ClubCard nodig ofzo. Kaartjes kun je via TicketBox of de FC-receptie halen, of voor de wedstrijd aan de kassa.
Aangezien het om een officiële GSV-activiteit gaat, zijn de novieten verplicht om ook mee te gaan.

Lijkt me toppie!! Hoeveel kost dat ongeveer?

Laten ons woensdag weer eens juichen FC! ik ben erbij

Glory to the colour of the grass!

k vind ut na 11 jaar ook wel weer eens tijd om een thuiswedstrijd van de trots vh noorden te bezoeken lijkt me tof!

Ik wil ook wel mee, moeten we de halve finale van de klaverjas competitie maar uitstellen of vervroegen. Lekker onder het eten ofzo :lol:

Vriend Niels

Vind ik wel goed Mol, want ik wil ook wel een keertje mee. Gaan we dan ook kwetsende liedjes zingen??

jaaah! over de vriendin van martin drent enzow...
maar lijkt me wel goed plan eigenlijk, ben dr bij. en henri jonge, lees s n x goed kerel, voordat je van die vragen gaat stellen!

ik gaat ook wel ff mee.... lekker schreeuwen :P

Leuk plan. Ik ben erbij als iedereen na de wedstrijd naar DE verjaardag van Amaranth gaat! :bier:

Nylez schreef: Vind ik wel goed Mol, want ik wil ook wel een keertje mee. Gaan we dan ook kwetsende liedjes zingen??

Ja, doen...... we overleggen maandag tijdens de diescie vergadering wel even. Zelf bel ik Wim wel even om te vragen of hij ook op een ander moment kan, vraag jij Bastiaan even?

krakrak schreef: jaaah! over de vriendin van martin drent enzow... maar lijkt me wel goed plan eigenlijk, ben dr bij. en henri jonge, lees s n x goed kerel, voordat je van die vragen gaat stellen!

sorry :oops:

ik wil ook mee, zijn er nu nog wel kaarten dan?
hoop wel dat ze een beetje gaan voetballen, de laatste wedstrijden die ik van groningen heb gezien waren waardeloos!
Maar NAC is een goede tegenstander, die zullen wel wat laten zien waarschijnlijk!

Haahah, die Kelder komt ook weer met hangende pootjes terug!!

Vent, vorige keer zei je nog dat je er nooit weer heen wou.....nu geld over zeker??!!!

P.S. He K%s, waarom heb je de mening dat je eigelijk onoverdekt moet zitten?? Wat is er beter aan dan bovenin de nok, vak J??

Maar die twee wedstrijden voor de competitie tegen RBC en Heerenveen waren echt dramatisch Weening. Niet dat dat nu niet nog een keer zou kunnen gebeuren. Het verschil met die wedstrijden is dat het nu niet voor de competitie is maar een bekerduel. Het gaat tenminste ergens om!

En ik heb geen geld over! :wink:

weenyman schreef: Haahah, die Kelder komt ook weer met hangende pootjes terug!! Vent, vorige keer zei je nog dat je er nooit weer heen wou.....nu geld over zeker??!!! P.S. He K%s, waarom heb je de mening dat je eigelijk onoverdekt moet zitten?? Wat is er beter aan dan bovenin de nok, vak J??

He weening, regel jij die kaartjes ff? :wink:

Nee, Molleke Bolleke, zie ik eruit als een hulpje??

Jij bent nu aan de beurt om wat te regelen: 4 kaarten Tonny van Leeuwen, vak I of vak J!!

weenyman schreef: Nee, Molleke Bolleke, zie ik eruit als een hulpje?? Jij bent nu aan de beurt om wat te regelen: 4 kaarten Tonny van Leeuwen, vak I of vak J!!

Als jij denkt dat er woensdag nog kaarten zijn, dan wil ik die wel regelen, voor die tijd heb ik er geen tijd voor.... Daarnaast weet ik nog niet eens of het klaverjassen nu verzet kan worden of niet. :roll:

weenyman schreef: Nee, Molleke Bolleke, zie ik eruit als een hulpje?? Jij bent nu aan de beurt om wat te regelen: 4 kaarten Tonny van Leeuwen, vak I of vak J!!

Mol neem er dan ook 1 voor mij mee!

Vriend Niels
The Master schreef: [..] Als jij denkt dat er woensdag nog kaarten zijn, dan wil ik die wel regelen, voor die tijd heb ik er geen tijd voor.... Daarnaast weet ik nog niet eens of het klaverjassen nu verzet kan worden of niet. :roll:

Klaverjassen kan alleen verzet worden als je ook voor mij een kaartje regelt Mol!! Alvast bedankt :D

Nylez schreef: [..] Klaverjassen kan alleen verzet worden als je ook voor mij een kaartje regelt Mol!! Alvast bedankt :D

Dan gaan we het toch niet verzetten, ik word van elke kant belaagd om die kaarten te halen. :cry:

Is er nog wel iemand die die kant opgaat, en er voor mij ook een mee wil nemen? Via ticketbox kan niet meer......