Biezema schreef: De commissie indeling is het makkelijkst te bereiken door te klikken op de link commissie-indelingen onder het kopje over de GSV in het GSV-site menu op de voorpagina.

Dat Sitemenu staat op elke pagina hoor ;)
En Geertsma, idd hij zou er aan komen, heb je gelijk in, een 5 minuten nadat ik dat gezegd had :lol:

K%S schreef:
Jullie kunnen nu makkelijk opzoeken wie er in welke commissie zit. Daarnaast kunnen jullie makkelijk contact leggen met de commissie, doordat je weet waar je wezen moet.
Misschien dat om deze redenen -hoewel geen commissie- ook de VGSE kan worden opgenomen in de lijst?

Daarnaast heb ik ontdekt dat de VGSE wel in de commissie-lijst staat, maar dus niet bij de indelingen. Moet toch mogelijk zijn me dunkt.

het is boersema, als in Dick, Jaap, of Paul

K%S schreef:
K%S schreef:
Jullie kunnen nu makkelijk opzoeken wie er in welke commissie zit. Daarnaast kunnen jullie makkelijk contact leggen met de commissie, doordat je weet waar je wezen moet.
Misschien dat om deze redenen -hoewel geen commissie- ook de VGSE kan worden opgenomen in de lijst?

Daarnaast heb ik ontdekt dat de VGSE wel in de commissie-lijst staat, maar dus niet bij de indelingen. Moet toch mogelijk zijn me dunkt.


Lijkt mij ook als de commissie student & kerk er ook in kan.
Cees op 17 juni in deze discussie schreef: En binnenkort, nu ook op deze site: de namen van de nieuwe bijbelkring- en facgroepleiders te zien!

Ben benieuwd, wie zullen ons door de dinsdagavonden lijden... :wink:

bump ^ oid

moderation mode

Offtopic

Pater schreef:

moderation mode

Offtopic

Was je toen al lid Erwin?