YeHeSs

Lieve Webcie,

Misschien is het mogelijk dat de lijst van meneer de assessor secundus wordt opgenomen temidden van de GSV-documenten. Een topic dat al is gesloten kan geen lang leven beschoren blijven, en daar de afdeling GSV-documenten juist voor deze zaken bestaat lijkt het mij een goed idee om dit bestand daarin te plaatsen.
Als deze lijst dan ook nog is voorzien van de correctie spelling van de namen van de amicae amicique zou dat helemaal mooi zijn. Ik besef dat dit laatste misschien buiten uw takenpakket valt, het is maar dat u het weet.
Overigens is het misschien wel een idee om am. Jan Oosterhuis alle namen uit de jaarbundel uit zijn hoofd te laten leren inclusief juiste spelling, daar ik uitstekend functioneer met een achternaam die uit niet het getal van de volheid bestaat! ;)

Het lijstje komt ook als link in het Sitemenu -links- onder de categorie Over de GSV (alleen als je ingelogged bent) Op deze manier van doen kan Jozef de inhoud van de lijst veranderen.

En wat betreft de achternamen, hij kan prima a/d slag die te verbeteren net als eventuele mutaties in de commissieleden ;)

yoh,

ik had het al gezien... maar ja, ik kon er niet meer bij om het te veranderen...sorry!!

uw Assessor II

He bezem,

binnen welke termijn kan dat eigenlijk... het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen naar mijn schrijffouten zitten te kijken....

Uw Assessor II

je kan nu toch direkt de boel aanpassen?
klik dan op rechtsboven je bericht.

yoh,

Dat werk dus niet!! anders had ik het al gedaan...

nu sowieso wel
zoek nog naar een betere oplossing

Is Ard Bolhuis minister van de Senaat?

Pieter,

Je wordt vriendelijk bedankt.... heel goed bezig!!!

Met vriendelijke groet,

Jan

Inderdaad, KJ, een kleine vergissing. Is alweer aangepast.

En binnenkort, nu ook op deze site: de namen van de nieuwe bijbelkring- en facgroepleiders te zien!

Assessor II: goed bezig!!!

Jullie kunnen nu makkelijk opzoeken wie er in welke commissie zit. Daarnaast kunnen jullie makkelijk contact leggen met de commissie, doordat je weet waar je wezen moet.
Misschien dat om deze redenen -hoewel geen commissie- ook de VGSE kan worden opgenomen in de lijst?

Blijven de namen van oud-commissieleden eveneens op het internet staan, mochten er nog vragen zijn over specifieke taken? En natuurlijk is het voor de liefhebber leuk welke illustere voorgangers in dezelfde commissie gezeten hebben...

deboer schreef: Blijven de namen van oud-commissieleden eveneens op het internet staan, mochten er nog vragen zijn over specifieke taken? En natuurlijk is het voor de liefhebber leuk welke illustere voorgangers in dezelfde commissie gezeten hebben...

Waarom heb je daar behoefte aan??? Zit je op dit moment niet meer in een commissie?? Tevens weet ik ook dat jij vorig jaar in de jaarbundelcommissie zat, maar daar heb ik geen vragen over op dit moment. Wat betreft de illustere voorgangers..... het zal altijd op het forum blijven staan, dus volgend jaar kun je zien wie er afgelopen jaar inzaten. Waarom moet dat nu direct al een jaar teruggaan....?

De namen zullen steeds veranderen als de commissies gewijzigd worden. Gelukkig kun je altijd in de jaarbundel terugkijken wie er in de commissie zitten/zaten.

Dat is een fantastisch antwoord, Henk. Zorg er in ieder geval voor dat de commissie-indeling ook dit jaar weer in de jaarbundel staat evenals de voorgaande jaren. Een boekje inkijken levert nog steeds minder snel een muisarm op dan wanneer je telkens op de computer iets opzoekt.

Misschien handig om even te melden dat de nieuw(st)e commissie-indeling staat? Die topic is natuurlijk zo verdwenen.

Misschien handig om het hele topic te lezen ;)
De Commissie Indeling is via Over de GSV > Commissie indeling te bereiken links in het sitemenu (navigatie)
Dus het is niet erg als hij weg zakt.

Pieter schreef: Het lijstje komt ook als link in het ...

Had niet door dat het al gebeurd was. Excuses.

Maar wel goed gelezen, dus.

De commissie indeling is het makkelijkst te bereiken door te klikken op de link commissie-indelingen onder het kopje over de GSV in het GSV-site menu op de voorpagina.

mmm dat is 2 keer, maar wel duidelijk genoeg zo, lijkt me.

Bakkie Krasse

jazeker, ophouden nou!