brrr koninginnedag. Je zou er toch spontaan republikein van worden!

Goed gedaan senaat. Die lui hadden een plaatsje boven op het pand van de Friesland Bank, veel te relax.

L1Rn4urAyA7aTEe

Het eerste shot van het publiek van Groningen toonde een grijnzende amice Meijer... lachen hoor!

Ingûh schreef: Het eerste shot van het publiek van Groningen toonde een grijnzende amice Meijer... lachen hoor!

:roll: Ik stond er ook bij; met een oranje petje nog wel (ja, ik weet dat ik klein ben....) Het heeft ons wel 20euro van een weddenschap opgeleverd!! :lol:

ja maar jij bent toch aanzienlijk kleiner ;)

pyla gat zo vertrekken naar soos,.... ff feestje bouwen

GSV'er schreef: Goed gedaan senaat. Die lui hadden een plaatsje boven op het pand van de Friesland Bank, veel te relax.

jup zat er prima :)


alle zwaaiende GSV'ers: bedankt!

Nog even voor de mensen die de hele avond op soos geweest zijn: jullie hebben gemist

Brainpower

Ilse de Lange

SKIK

En een aantal aanwezige GSV'ers:

Hier nog veel mooiere foto's!

Beatrix

Maxima en Willem-Alexander

Stieneke en ik, foto genomen door Pieter-Christiaan!

Constantijn met Laurentien

Stieneke, ik, Marilène en Maurits! De foto is genomen door Maurits!

Stieneke, Agnes en ik

Oooooh, wat was het leuk!

Die kerls van Skik had ik echt nie missen wuld. Machtig! Wat ken die leu 'n bult herrie moaken!

Infamous angel
vet schreef: Die kerls van Skik had ik echt nie missen wuld. Machtig! Wat ken die leu 'n bult herrie moaken!

Nou, cker weten. Wat was dat tof! Helemaal dat liedje over "Neije Skoen!"

En wat had ie mooie witte skoen!! Ik ben nou trouwens ook wel errug benieuwd naar zo'n dreuge weurst!! Ilse de Lange vond ik persoonlijk niet boeiend, maar SKIK was echt super, wat is die Lohues grappig! :D Oh ja, en Japie: nog bedankt voor de pics!

Dit was mijn leukste koninginnedag!!

Nelian schreef: Stieneke, ik, Marilène en Maurits! De foto is genomen door Maurits! Oooooh, wat was het leuk!

Jaaaaaaaaaa het was echt heel leuk!!! Ik kan er nog weer helemaal enthousiast van worden!! Wat een prins ;)!!...

Stieneke schreef: [..] Jaaaaaaaaaa het was echt heel leuk!!! Ik kan er nog weer helemaal enthousiast van worden!! Wat een prins ;)!!...

Ja, die maurits is toch wel één van de leukere prinsen!

toffe foto trouwens!

Pieternel schreef: [..] Ja, die maurits is toch wel één van de leukere prinsen! toffe foto trouwens!

Wie zijn die andere leuke prinsen dan? :lol: :wink: