Fiets voordat je naar soos gaat nog ff langs de Columnakerk om daar je mening te geven over een te beroepen dominee! 20u30, Paulus Potterstraat 2, Columnakerk. Wie weet neem ik ook wel 25 pakjes voetbalplaatjes mee, ik heb nl. niet zo'n boek waar ik het in moet plakken en ik heb er eigenlijk ook geen zin in als ik al die mensen tegenwoordig zo hysterisch zie doen.

Tot morgen!

Beste GSV'ers en bijna GSV'ers,

morgenavond is het al zo ver: open soos met een spetterend feestje! Aangezien de GSV gewoon tof is, betekent dit dat we een supergoede indruk kunnen maken op onze gasten. Wij roepen daarom jullie vanzelfsprekend op om allemaal lekker naar soos toe te komen en er een heel erg gezellig feestje van te maken. Want waar veel GSV'ers zijn, daar is het leuk!

Voor alle nog niet GSV'ers die dit lezen en die van plan zijn om te komen of hier nog over twijfelen: wees welkom en kom gerust langs morgenavond/nacht. We vinden het gezellig om jullie aan de Hereweg te mogen verwelkomen en we hebber er erg veel zin in!

Tot morgenavond en met amicale groet,

Senaat Lenting

Henri vraagt bij deze 'vrijdagvond' aan...

Ik neem ook cd'tje mee met de betere muziek...

Benieuwd of we kunnen concurreren met het PowNed-café.

Fleurke schreef: Henri vraagt bij deze 'vrijdagvond' aan...

Yesssss, vette hits uit de speakers!

Allemaal komen he...

Verschrikkelijke C.A.. Powned is ook maar een zichzelf opgeklopte media-hype, die verslaan we zowiezo. Misschien dat ik zo tegen half 7, onderweg naar mijn stage, nog even langs kom op soos. Kan me niet voorstellen dat het dan niet gezellig zou zijn.

PAS OP! LICHTCONTROLE BIJ HET STATION!!

/ervaringsdeskundige

namens de PRescie: allemaal nu naar soos komen, hartstikke gezellig als er veel mensen een beetje op tijd zijn! Het kan beter dan nu! :)

inderdaad, snel komen want er zijn momenteel 5x zo veel gasten als GSV'ers!!

Was gezellig hoor! Leuk!

Prescie, goed gedaan! DJ's ook bedankt en de regiocommissie G1iaal was ook fantastisch bezig. Mensen, briljante soos. Genoeg reden trots te zijn op de GSV...

Het was Lekker, klef en heet. En dan vooral heet.

Prescie echt super goed bezig! Ik heb nog nooit zoveel potentials gezien op soos. Mooi feestje.

Leuke soos! Heb me goed vermaakt, terugweg was ook goed...

Ik vond het echt een geniale soos, wat waren er veel mensen zeg! Prescie, goed gedaan en GSV: bedankt!

Zullen we voortaan elke week een swingfeestje doen?

Fleurke schreef: Leuke soos! Heb me goed vermaakt, terugweg was ook goed...

Zijn jullie dan nog thuisgekomen. Het leek er meer op dat jullie halverwege maar besloten de fiets erbij neer te gooien.

Lieve mensen (en VGSE),

heeft iemand gisteren een grijs damesvest en een turquoise trui gevonden? Ik had ze in een plastic tasje gestopt waarvan ik dacht dat ie van mij was maar dat bleek niet het geval...

Groetjes Harm-Tjeerd

He Prescie bedankt ! Nu mogen de Beeldvormers bij alle LSD feesten in het land foto's maken?

Hanze, bedankt dat mijn enige vrije dag in de week een vrijdag is waardoor ik de donderdagavond heb moeten missen omdat ik vrijdag moet werken. Super

Sooscie bedankt voor het in goede banen leiden van zo'n schandalig hoge omzet, waardoor binnenkort naast een "schuur"plaatjeskijkmachine ook een Harry de hengst/stier op soos kan komen om ons heerlijk mee te vermaken

Quattro bedankt, gewoon omdat je er was, misschien niet lijfelijk, maar je was er. We weten allemaal dat je met een ontzettend groot gapend gat in je gat loopt. Maar het lot heeft besloten, je bent beschoten.... Misschien krijg je binnenkort wel weer nieuwe kleding, misschien een heus bavariasooscie-shirtje.....? VGSE

VGSE, alvast bedankt