roelofgunnink

Afbeelding doet het niet bij mij, ik kan wel janken...

Er is ook een swingfeestje neem ik aan? Pietert heeft nog wel een leuke cd...

gewoon even op klikken toch, dan opent ie m zo in een nieuw venstertje...

Die poster moet op een snellere server geplaatst worden denk ik.

N.B. Steendam

Leuk! Maar die 05:00 geeft natuurlijk geen representatieve indruk van een goed gsv swingfeest.

roelofgunnink
N.B. Steendam schreef: Leuk! Maar die 05:00 geeft natuurlijk geen representatieve indruk van een goed gsv swingfeest.

Het is alleen om aan te geven dat je beter met de eerste bus naar huis kunt gaan dan met de laatste, wanneer je van buiten groningen komt ;)

N.B. Steendam

Goed over nagedacht!

Leuke poster zeg!

Ik weet niet wat er mis is met de hosting, maar ik zou hem even op GSV-docs zetten, toch een van betere hostingservices.

roelofgunnink
C.A. schreef: Ik weet niet wat er mis is met de hosting, maar ik zou hem even op GSV-docs zetten, toch een van betere hostingservices.

Hij stond op picassaweb, normaal wel prima. Nu staat ie onder de gsvdocs en blijft ie wel staan hopelijk

Ha! ik ken nog wel iemand die geïnteresseerd is :)

Hoe zat het ook al weer, werf tot je oma lid wordt, toch? Dus neem allemaal je vage kennissen mee!

roelofgunnink
Fleurke schreef: Er is ook een swingfeestje neem ik aan? Pietert heeft nog wel een leuke cd...

uiteraard

roelofgunnink

Attendeer al je broertjes, zusjes, en vriendjes en vriendinnetjes van nog even op de open soos van komende donderdag!

annemarieke

He Prescie! Vet goed die posters op PVT!

Yes! Eindelijk weer een swingfeest! Goed bezig, PRescie! Leuk ook dat Senaat Van Dijk op de flyer staat. En Regio 1. Whoehoe!

Ik ben erbij. Heb wel zin in een mooi feestje.

Het aantal mannelijke, vrijgezelle ouderejaars is altijd significant hoger op een open soos dan op een normale soos....

daar hoor jij dus volgend jaar ook bij! yehees.

aankomende vrijgezelle vrouwelijke... mensen lezen dit topic ook, amice; ik denk niet dat zij al direct met een reden die wordt aangegeven door hun biologische klok naar open soos komen.

Wil je nou zeggen dat Henri voor meisjes van 17 en 18 naar soos komt Herman?

Laat die potentials hun voetbalplaatje ook ff meenemen!