Paula Lunenborg

ESN Thumbs Up: Hitch-hike Battle to BERLIN!
When: 03/05/2013 - 06:00 - 05/05/2013 - 13:00
SOLD OUT

ESN gaat dit weekend ook liften naar Berlijn; dat wordt gezellig op de weg & in Berlijn, haha.

Anja Admiraal

Gelukkig gaan ze al om 6:00u beginnen en liggen wij dan nog in bed! Lopen ze ons mooi niet voor de voeten vrijdag :)

Dodenherdenking Berlijn:

  1. Saakje
  2. Norbert
  3. Gerdien
  4. Gerjan
  5. Paula
  6. Freerk Jan
  7. Liesbeth
  8. Evite
  9. Ben
  10. Yntse
  11. Christine
  12. Jw
  13. Tiny
  14. Arnoud
  15. Brenda
  16. Mark
  17. Anja
  18. Bernadet
  19. Siebrand
  20. Mirjam
  21. Bas
  22. Elsbeth
  23. Robert
  24. Tessa
  25. Juliet
  26. Lo
  27. Albertine
  28. Bergsma
  29. Marleen

Kom er net achter dat de herdenking 35km buiten Berlijn wordt gehouden. Dan maar zelf even 2 minuten stilte in acht nemen dunkt me. Sorry!

Paula Lunenborg
Thierry schreef: Kom er net achter dat de herdenking 35km buiten Berlijn wordt gehouden. Dan maar zelf even 2 minuten stilte in acht nemen dunkt me. Sorry!

Ga je nog contact opnemen met die mensen, want ik ben bang dat er nu een heleboel mensen af gaan haken.. Ik denk ik bijv ook. Ik weet niet hoe de verbinding met dat oord is, maar ik vind een lange/dure reis misschien ook wel iets te veel van het goede.

Heb al gemaild.

JøhnDylån

Goed bezig Thierry. Wel jammert..

Veel plezier in Berlijn allemaal!

Super toll, wederom mooiste GSV-weekend.
Dank voor alle gezelligheid iedereen.

Als laatste nog even een quote van Tigo met de bazenmercedes die ons om 17.45 afzette bij de Mcdonalds in Groningen: "Ik wil niet stoer doen ofzo, maar na 13 of 14 keer Las Vegas, heb je het daar ook wel gezien.."

Das war ja süpertoll. Danke, bitte, schön. Tschüss-auch!

Christine H

Het was een erg mooi weekend!!! Superleuk!
Ik zal snel mijn foto's online zetten op dit topic, doen andere mensen dat ook?

Prachtig weekend! SpAC en aanwezigen bedankt!

SpAC enorm bedankt voor het leuke weekend en alle GSV-ers natuurlijk ook;)

Partyschweine!

Het was een prachtig weekend, met prachtige plaatjes tot gevolg. Hierbij de foto's van de camera van Jan-Jaap:

De foto's in bovenstaand album zijn verkleind, omdat dat kijkgenotsverhogend is natuurlijk. Wil je toch alle foto's in groot formaat downloaden (1GB totaal) dan kan dat via wetransfer:

JOo!

Thierry schreef: Partyschweine! Het was een prachtig weekend, met prachtige plaatjes tot gevolg. Hierbij de foto's van de camera van Jan-Jaap: De foto's in bovenstaand album zijn verkleind, omdat dat kijkgenotsverhogend is natuurlijk. Wil je toch alle foto's in groot formaat downloaden (1GB totaal) dan kan dat via wetransfer: JOo!

Er staan ook mooie partypics op de facebook van de Matrix. Een selectie:

Paula Lunenborg

Leuke foto s, leuk weekend, leuke stad, leuk hostel met toplift en lekkere bedden; spac (en alle aanwezigen) bedankt!

Christine H
Anja Admiraal

Nog meer foto's! :)

martijngaasbeek
Paula Lunenborg

Ennnnnnnnnnn nog meeer!! https://picasaweb.google.com/1020623179 ... tCYgdGjpQE Wel een beetje ongecensureerd.