Harmen

Amicae amicique,

Het hield de gemoederen al een tijdje bezig maar de kogel is nu daadwerkelijk door de Kirche. Allereerst bedankt voor het vele meedenken van u allen, maar om het nog een beetje spannend te houden geven we voor de bestemming enkel de coördinaten: 52.5233° N, 13.4127° E. Wat een verrassing, is het niet? Zo niet, dan heeft u waarschijnlijk ook geroepen dat u mee zou gaan als dit de bestemming zou zijn, uiteraard houden wij u aan uw woord. Als gevolg belooft dit een topweekend te worden.
Houdt u voor het weekend de dagen 3 tot 5 mei vrij. Als u denkt: 4 mei, dan is toch dodenherdenking? Dan klopt dit, maar de SpAC zal zorgen dat u een waardige invulling kan geven aan dit moment. Conclusie: Niets weerhoudt u ervan om u aan te melden voor dit nu al onvergetelijke weekend. Kan u niemand vinden omdat men bang is met u geen lift te krijgen, dan moet u ons even mailen. Het opgeven van de koppeltjes kan beginnen! (mannetje + vrouwtje dus)

Flyer en verdere info volgt...

Groetjes,
SpAC

P.s. vanavond heeft Jurriaan het CC'erschap overgedragen aan Fer. Mocht u hem willen bedanken voor de bewezen diensten schiet u hem dan vooral even aan op soos vanavond.

Mooie dingen! Bij!

eva mariëtte

Ich bin ein Berliner:

  1. Liesbeth
  2. Eva
  3. Gerdien
  4. Bernadet Sweet 21 05/05
  5. Jorien
  6. Milou
  7. vguilik

P.s. Terugvliegen is misschien goedkaufer dan treinticket. Terugliften doe ik niet aan.

Graag in koppeltjes opgeven dus;) Goeie tip trouwens, maar iedereen mag zelf beslissen en uitzoeken hoe terug te reizen.

Niet als je vantevoren een wochenende ticket koopt. (--> met een creditcard)
Kun je met 5 personen voor 40 euro door heel duitsland rijden (alleen niet in de snelle treintjes)

Mehh, niet alwéér tijdens een competitie.. =(

Beste SpAC,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het kiezen van deze prachtige stad. Toch knaagt er iets. Ik zag nl. dat het gaat om de dagen 3-5 mei, wat neer komt op 2 nachten. Aangezien Berlijn een behoorlijk eind liften is betekent dat dat we alleen op 4 mei een volledige dag hebben om van de stad te genieten. In het verleden (lees: tot vorig jaar) duurden de liftweekenden tot de maandag en had je dus de zaterdag én zondag om van een buitenlandse stad te genieten. Ik vind van 3-5 mei dus te kort, met name vanwege de afstand. Waarom is er voor gekozen om slechts 2 nachten te doen?

Kusjes, Gerjan

@ Gerjan:

Er is niet gekozen voor maar 2 nachten. Het is namelijk net zoals vorige jaren mogelijk om je voor 2 of 3 nachten op te geven. Dat er 3-5 mei staat is meer zodat iedereen weet dat je dat weekend moet vrij houden;). De SpAC zal dus regelen dat in het hostel ook beide opties mogelijk zijn. Hopelijk stelt dit je gerust?;)

Pak van m'n hart!

Paula Lunenborg

Leuheuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukk!!

joehoe, tof dat het Berlijn is geworden!

Gratis rondleidingen/stadswandeling, elke dag 13u bij de Starbucks aan het Pariser Platz, met elke dag een ander thema.

Goed, dit topic moet weer omhoog. Over 1,5 maand is het immers al zover. En nu niet zeggen: 'das habe ich nicht gewusst'. Want dat had je dus allang kunnen weten. SpAC, hou rekening met ongeveer 1/3 van Syfáris. 10 man/vrouw garandeer ik zonder enige twijfel. Prominente GSV'ers als de secretaresse van de monarch, Va Va Voom, Happy Essie 89, sjappie88, wathouikvangertjan, kippenvanger, moddervrouw, Aggie88, Kroelie e.v.a. zijn er enorm bij!
Is ook al bekend in welk hostel we overnachten? Bij voorkeur met sauna en massagestoelen.

Gerjan schreef: Goed, dit topic moet weer omhoog. Over 1,5 maand is het immers al zover. En nu niet zeggen: 'das habe ich nicht gewusst'. Want dat had je dus allang kunnen weten. SpAC, hou rekening met ongeveer 1/3 van Syfáris. 10 man/vrouw garandeer ik zonder enige twijfel. Prominente GSV'ers als de secretaresse van de monarch, Va Va Voom, Happy Essie 89, sjappie88, wathouikvangertjan, kippenvanger, moddervrouw, Aggie88, Kroelie e.v.a. zijn er enorm bij! Is ook al bekend in welk hostel we overnachten? Bij voorkeur met sauna en massagestoelen.

SpAC? Tell me more, tell me more! :jump:

Ik wil ook wel meer weten.

martijngaasbeek

Ich bin ein Berliner:

  1. Liesbeth
  2. Eva
  3. Gerdien
  4. Bernadet Sweet 21 05/05
  5. Jorien
  6. Milou
  7. vguilik
  8. Martijn G & Albertine

BATAcie organiseerd:

Batavierenrace 2013

-Maartje Verkerk
-Ploegleider Modderman
-Theo Sikkema
-Siard Jongsma
-Bas Poorta
-Xander van ´t Hof
-Pauline Modderman
-Norbert van de Kamp
-Ploegleider Poelarends
-Marten Hoekzema
-Esther Smit
-Lotte Knigge
-Willy Dijkstra
-Anne Reinders
-Jacob Venema
-Martijn Gaasbeek
-Kira Beekhuis
-Harmen Dijkstra
-Wybren Wierenga
-Harmen Bolks
-Lodewijk Boersema
-Hannah Bremer
-Hanneke Modderman
-Thierry van der Horst

Ich bin ein Berliner:

  1. Liesbeth
  2. Eva
  3. Gerdien
  4. Bernadet Sweet 21 05/05
  5. Jorien
  6. Milou
  7. vguilik
  8. Martijn G & Albertine
  9. Karine

Ich bin ein Berliner:

  1. Liesbeth
  2. Eva
  3. Gerdien
  4. Bernadet Sweet 21 05/05
  5. Jorien
  6. Milou
  7. vguilik
  8. Martijn G & Albertine
  9. Karine
  10. Elsbeth en Bas P.

Hier even een berichtje namens de SpAC: Willen jullie je allemaal zo snel mogelijk opgeven? Wij gaan bijna het contract met het hostel tekenen, dus het zou fijn zijn als we dan al iets beter weten hoeveel mensen er mee gaan. Vooral als je weet dat je korter wil blijven, dus als je op zondag alweer weg moet, graag dit snel aangeven.
Het hostel waar we hoogstwaarschijnlijk in zitten is: http://www.pangeapeople.de/

Hoezo veels te luxe.