prima, het is niet echt storend het ziet er alleen niet mooi uit,

het is overigens nannega :)

Mee eens, dus daarom zoek ik nog ff verder...

Tja sorry maar er is niets veranderd bij mij...

Maar ik zie dat mijn gmail ook een beetje raar is (grote letters etc.) Zou dus ook aan mijn pc kunnen liggen...

actieve topics is idd weer verkeerd, maar ook de frontpage?

raar ;).

Maar 'k werk nog aan een heel andere oplossing; heb alleen niet heel veel tijd; dus wen er maar vast een btje aan ;).

Ja de frontpage ook.

wat een werk voor jullie zeg, alvast bedankt!

Ik blijf het gewoon nog ff proberen ;).

Heb je ook last van strepen als je

Het gaat me alleen om de bovenste twee tabellen...

ik zie ze daar niet, en op gewoon gsvnet zie ik ze altijd wel: ze zitten altijd op de grens tussen twee posts, en lopen ongeveer vanaf de 'Sep' tot aan 'Onderwerp, en dan ongeveer 3 cm omhoog.

Ik denk dat Plag het nu m.n. heeft over die lelijke blokken (die kloppen idd ook niet), maar nu gaat het mij m.n. om de vertikale strepen (zoals dit screenshot:

http://www.gsvnet.nl/thest/screenshot.jpg ) (zie tweede tabel t.o.v. de eerste, en zorg dat het plaatje 'uitgeklapt' is, en niet verkleind is). Je ziet helemaal links, dan een heeeeel dun streepje vertikaal. En ehh waar ik naar verwees ( http://www.gsvnet.nl/thest/test1/tabel.html ) is een stukje om te testen of ik dat kan oplossen. En wanneer Perikles daar idd ook geen strepen ziet (en anderen), ga ik ook ff wat testen voor die blokken, want inderdaad, die zijn lelijk, en komen overigens door hetzelfde probleem.

Ik zie op de test pagina geen strepen meer.

(alleen links onderaan zie ik wel een mindere overgang. (zie je?)

Mooi.

Ik heb op de testpagina nog wat meer dingetjes uitgewerkt en volgens mij de overgang waar je het over hebt, weggewerkt. De komende weken zullen we waarschijnlijk nog even goed naar de testdingessen kijken. Daarna gaan we mogelijk langzaam maar zeker over tot het invoeren van de verbeteringen. Ik ben die lelijke blokjes en de streepjes ook wel zat :).

Mocht er iemand zijn die in de nog van die blokken of strepen ziet, dan hoor ik dat graag (eventueel met screenshot als 't een nieuw 'iets' is...)

Postma voor erelid!!!

Wou ik ff kwijt ;).

Geertsma, k krijg er een kleur van ;).

Maarehh 'k heb nu iets doorgevoerd waardoor volgens mij alle strepen, en lelijke blokken weg moeten zijn, en de layout dus goed moet zijn overal.

Anyone who disagrees?

Laat maar horen en zien ;).