Winters schreef: Steekpenninkje hier en daar en we spelen die wedstrijden wel even op een ander moment dan de woensdagavond. Komt wel goed denk ik.

Het komt er op neer dat een ingedeelde poule zelf besluit wanneer de poulewedstrijden gespeeld worden. Dus dat is geen probleem. En Wouter, dat heb je dus zelf in de hand...

Doe ik aan mee!

Theo schreef: Wouter 'L1-driehoekje' Holsappel...

Ik ben meer bang voor: Wouter 'Rondje(balbezit)' Holsappel. Slecht verhaal. Maar em, wat is de bedoeling; moet je in duo's opgeven of niet, of is het sowieso enkel?

Jeeemig, wil je met z'n tweeën een controller bedienen ofzo. "Blijf van mijn pookje af", zoiets? Tuurlijk in je eentje.

ik had graag meegedaan..
maar valt allemaal beetje tussen de tentamens die een redelijk hoge prioriteit hebben en heb zelf ook geen console of iets wat erop lijkt..

Laat duidelijk zijn dat het hebben van een console absoluut geen vereiste is...

En je zou prima twee avondjes kunnen spelen lijkt me, ook tijdens tentamens...

Ben schreef:
Holsappel schreef: Theo Jan-Jaap Harm Harmen B. Lennard Michel Siegard Rofl Anne Dijk dus Wouter 'anti-voetbal' Holsappel Ben Daan

Wat zijn de speelsteden?

josvrenselaar
Daan schreef:
Ben schreef:
Holsappel schreef: Theo Jan-Jaap Harm Harmen B. Lennard Michel Siegard Rofl Anne Dijk dus Wouter 'anti-voetbal' Holsappel Ben Daan Moesker Jos R

Ik doe ook mee, voor wat het waard is.

Theo
Jan-Jaap
Harm
Harmen B.
Lennard
Michel
Siegard
Rofl
Anne Dijk dus
Wouter 'anti-voetbal' Holsappel
Ben
Daan
Moesker
Jos R
Henk de Gelder

Ok, we zoeken nog één iemand, dan hebben we het mooie aantal van 16 personen.

Groeten,

Theo

Hugo wil, maar speelt alleen in Beijum, of ergens anders waar een Xbox360 is.

Dat snap ik ook wel..

Anne, Hugo...Prima poultje, als de derde van hetzelfde niveau is weet je zeker dat je door mag naar de kruisfinales.

Theo
Jan-Jaap
Harm
Harmen B.
Lennard
Michel
Siegard
Rofl
Anne Dijk
Wouter 'anti-voetbal' Holsappel
Ben
Daan
Moesker
Jos R
Henk de Gelder
Hugo 'bak'ter 'niks van' Horst

Prima, we hebben een mooi deelnemersveld van 16 man. Ik mail jullie vanavond de poule-indeling. Misschien zenden we het live uit, maar daar ga ik nog even achteraan, in dat geval krijgen jullie een link (http://ustre.am/zTvo), waarop de loting te volgen is.

Groeten,

Theo

Morgenavond. Uitzending van de loting in Saffier 60.

Mocht u deze niet willen bijwonen, maar live willen volgen via internet, blijf dan http://ustre.am/zTvo checken...

Tot morgen!

Krijgen we weer een bericht over de aanvangstijd?

Uiteraard, maar je kunt ook altijd nog live bijwonen...

HugoterHorst
Winters schreef: Anne, Hugo...Prima poultje, als de derde van hetzelfde niveau is weet je zeker dat je door mag naar de kruisfinales.

Haha, meneer ik-maak-ze-wel-af-in-een-thuiswedstrijd-gebeurt-dat-niet-dan-klopt-het-niet-en-ga-ik-mensen-proberen-klem-te-praten-wat-je-wel-leuk-doet-maar-kom-me-maar-eens-op-een-xbox360-met-fifa-11-bespelen.

En dan maak ik je af.

HugoterHorst

ik vind die mailtjes allemaal maar vaag Theo.
is vanavond de loting?