Theo

Opzet GSV-Fifa-competitie 2011.

Beste GSV’ers,

Al drie jaar lang is het wachten geblazen op een nieuwe FIFA-competitie. Bij deze zetten we deze competitie op aan het einde van dit studiejaar. Ondanks dat het eindfeest al op 30 juni gegeven wordt, is dan nog lang niet iedereen op vakantie.

Wat gaan we doen? We spelen Fifa - welke versie laten we nog weten, als het even kan 2011 – op Xbox of Playstation. We spelen volgens het Champions League model. Een groepsfase en daarna een knock-out fase. De groepsfase wordt bij mensen thuis afgewerkt en de knock-out fase op soos.

Beschikbare data:
Woensdag 22 juni. Groepsfase.
Maandag 27 juni. Groepsfase.
Woensdag 29 juni. Groepsfase.
Donderdag 7 juli. Knock-out fase.

Mocht je één van de groepsfase-data niet kunnen, geen probleem, dan werk je je wedstrijden een andere datum af. Je kunt na indeling als Poule beslissen op welke datum of data de wedstrijden worden afgewerkt.

Opgeven kan tot en met zondag 19 juni.

Na het sluiten van de deadline, wordt een mooi moment gekozen om de loting te doen en integraal uit te zenden. Hierover ontvangen alle deelnemers een bericht.

Geeft u zich hieronder in dit topic op, en geef daarbij even aan of u in het bezit bent van een playstation of Xbox met fifa. Zo ja, geef dan ook even de versie van de beschikbare Fifa op (‘09, ’10, ’11).

Bij de groepsfase beslist de poule zelf, met welke teams gespeeld wordt. Dit gaat vriendelijk en in goed overleg. Voor de knock-out fase kunt u in een later stadium uw voorkeuren uitspreken.

Met vriendelijke groeten en een amicale tik op uw billen,

Sepp Blatter (Heel gevoelig voor steekpenningen)
Silvio Berlusconi (Heel gevoelig voor vrouwelijke aanmeldingen)

Ik doe mee!

Theo
Jan-Jaap

Ben erbij

Xbox 360, FIFA '10

En mijn naam is Harm

I'm in

Meedoen :)

Ik doe mee!

Theo
Jan-Jaap
Harm
Harmen B.
Michel

loisvdiermen

Jooo, top jongens. Reken maar wel dat ik daar bij ben. Playstation 3 met fifa 11. Moet je in duo's opgeven? Dan hoor ik bij Bolks.
Theo
Jan-Jaap
Harm
Harmen B.
Lennard
Michel

haha wat schattig, op het account van Loïs

Heel fijn! Ook ik doe mee!
Xbox 360; 2 controllers; fifa 10 en fifa 11
Theo
Jan-Jaap
Harm
Harmen B.
Lennard
Michel
Melvin Platje/Andries Jonker (ligt eraan of ik mezelf als speler of trainer moet zien)

Als het te combineren is met Lustrumcommissie wil ik wel meedoen (Mido/John Feskens)

Wil me ook aanmelden gewoon als Benno L, als slachtoffer, maar ook als dader.

loisvdiermen schreef: Jooo, top jongens. Reken maar wel dat ik daar bij ben. Playstation 3 met fifa 11. Moet je in duo's opgeven? Dan hoor ik bij Bolks. Theo Jan-Jaap Harm Harmen B. Lennard Michel

Om de een of andere reden heb ik het idee dat hier een mysteryguest meedoet...

Theo
Jan-Jaap
Harm
Harmen B.
Lennard
Michel
Siegard

Wie haalt de beker op bij Jelle Loor? En de finale is in combinatie met voetbalshirtjessoos neem ik aan?

Goed idee, ben ik bij

Theo
Jan-Jaap
Harm
Harmen B.
Lennard
Michel
Siegard
Rolf

Theo
Jan-Jaap
Harm
Harmen B.
Lennard
Michel
Siegard
Rofl
Anne Dijk dus

Theo, heb je ook een indicatie van begintijden enzo?

Steekpenninkje hier en daar en we spelen die wedstrijden wel even op een ander moment dan de woensdagavond. Komt wel goed denk ik.

loisvdiermen
Theo schreef:
loisvdiermen schreef: Jooo, top jongens. Reken maar wel dat ik daar bij ben. Playstation 3 met fifa 11. Moet je in duo's opgeven? Dan hoor ik bij Bolks. Theo Jan-Jaap Harm Harmen B. Lennard Michel

Om de een of andere reden heb ik het idee dat hier een mysteryguest meedoet...

Haha, ik zag ineens mijn afbeelding er tussen staan! Geen gelukje voor jullie dat ik niet mee doe, maar dat het Michel wel echt was, anders had je fijn sowieso 1 potje FIFA kunnen winnen;)

Theo
Jan-Jaap
Harm
Harmen B.
Lennard
Michel
Siegard
Rofl
Anne Dijk dus
Wouter 'anti-voetbal' Holsappel

Holsappel schreef: Theo Jan-Jaap Harm Harmen B. Lennard Michel Siegard Rofl Anne Dijk dus Wouter 'anti-voetbal' Holsappel Ben
Holsappel schreef: Theo Jan-Jaap Harm Harmen B. Lennard Michel Siegard Rofl Anne Dijk dus Wouter 'anti-voetbal' Holsappel

Wouter 'L1-driehoekje' Holsappel...