Ik snap al dat geneuzel over 'vriendschappelijk' niet (niet zozeer hier, maar overal). Hoe kan deze wedstrijd in vredesnaam niet leuk of spannend worden: het is Nederland-Argentinië, twee toplanden met een prachtige onderlinge WK-historie. Zelfs met beide b-eftallen nog geweldige teams (je kunt het niet echt b-elftallen noemen: bij Nederland alleen De Cler en Jaliens niet top, de rest is gewoon basisspeler; bij Argentinië heb je al helemaal geen tweede garnituur). Ze spelen voor de groepswinst van een WK-poule, voor het oog van de hele wereld. Alsof je er dan een trainingspotje van maakt...
Ik heb er enorm veel zin in, het wordt prachtig. Uitslag: 3-2, geen idee voor wie.

Ook belangrijk: http://www.ad.nl/wkvoetbal/article416775.ece

http://www.ad.nl/wkvoetbal/article416775.ece schreef: Ook collegacommentatoren Theo Reitsma en Arno Vermeulen hebben zich niet erg populair gemaakt. Zij kregen beiden 11 procent van de stemmen op de vraag 'Wie mag de finale absoluut NIET van commentaar voorzien?'. Frank Snoeks en Philip Kooke kunnen er mee door, slechts 9 procent stemde op dit tweetal.

9 en 11 procent das lekker significant verschillend.. iemand n idee wie vanavond commentaren gaat geven?

Vanavond Ten Napel, dus ik ben er voor om de TV op 'de Brit' te zetten.
O ja: Snoeks voor finale!

wist je nog niet he: de brit zend vanavond live servie-ivoorkust uit, nl-argentinie alleen de samenvatting, echt waar..

Koos L schreef: Vanavond Ten Napel, dus ik ben er voor om de TV op 'de Brit' te zetten. O ja: Snoeks voor finale!

Koos L. ik ben het volgens mij voor het eerst volledig met twee opmerkingen in één post van jou eens!

die ten napel heeft hopelijk na dit wk voor iedereen afgedaan. Snoeks is de man.
BTW die Theo Reitsma is de weg nu ook een beetje kwijt... moet veel te lang nadenken over namen, vergist zich er in en ziet het allemaal niet zo goed. gekte. leuke wedstrijd trouwens.

Ja leuke wedstrijd :?
Reitsma staat met stip op 2 na Ten Napel... Nooit gedacht dat ik lui als Philip Kooke en Jeroen Grueter zou gaan waarderen.
Gister nog iemand op Arno Vermeulen gelet bij Engeland-Zweden? Hoe hij Lampard zegt, echt met een vreselijk accent: Llllamparrrd. (met een friese L en een rollende R)

Robben schreef: die ten napel heeft hopelijk na dit wk voor iedereen afgedaan. Snoeks is de man. BTW die Theo Reitsma is de weg nu ook een beetje kwijt... moet veel te lang nadenken over namen, vergist zich er in en ziet het allemaal niet zo goed. gekte. leuke wedstrijd trouwens.

klopt, mooie wedstrijd, vanavond verwacht ik ook zoiets.

Idd veel fouten die kerel. Bij de 2-1 van Mexico gewoon 3x roepen dat het de gelijkmaker is. Voor de rest zegt hij heel weinig. Behoorlijk saai.

Wel allemaal vanavond op voetbal soos kijken hè??

Totaal geen beleving bij die kerel heej. Dat is dus Reitsma? Volgens mij is hij een lelijk potje aan het sudokuen...

Dit is Gerben btw

Ja ik irriteer me ook al mateloos aan m.

Hij blijft volhouden dat Perez geel krijgt, terwijl er toch echt Rodriguez op zijn rug stond en het kwam ook onder in beeld. Later krijgt de echte Perez geel en dan moet ie ineens nadenken...

Vraccie bedankt he, ik heb me kostelijk vermaakt!

Ik denk een saaie wedstrijd, 0-0 of 1-1.

Saai was de wedstrijd niet, maar verder klopte mijn verwachting wel. Jammer dat ik bij de pool op soos 1-1 heb ingevuld...

Vraccie bedankt, het was een geslaagde avond.