Renske

Jajajaaa! Het is weer zover!! Ondertussen is heel Nederland ORANJE gekleurd en zitten veel huisvaders tot groot verdriet van hun vrouw de hele avond op het puntje van de bank. Het WK is losgebarsten!!

De wedstrijden van het Nederlands Elftal en de kwart-halve-en-kleine-finale zullen worden uitgezonden. Dit gebeurt met een beamer en een mooi scherm!

Tijdens WK-soosavonden zal er een actie gelden dat bij bestelling van een elftal bier een Bavaria Leeuwenhose gratis wordt meegegeven. Daarnaast zal er de mogelijkheid bestaan om in een voetbalpoule de uitslag van de avond en de doelpuntenmakers te voorspellen. De winnaar zal worden beloond met een halve liter.

Dit worden alle data dat er in ieder geval voetbal zal zijn op soos:

  • 16 juni om 18.00 uur Ned - Ivo
  • 21 juni om 21.00 uur Ned - Arg
  • 24 juni om 21.00 uur 8e finale
  • 30 juni om 17.00 uur OF 01 juli om 1700 uur kwart finale
  • 04 juli om 21.00 uur OF 05 juli om 2100 uur halve finale
  • 08 juli om 21.00 uur kleine finale

Komt allen!

ff een vraagje: is de wedstrijd van morgen een middag- of avondwedstrijd? ;)

goed bezig vraccie!

CoCo schreef: ff een vraagje: is de wedstrijd van morgen een middag- of avondwedstrijd? ;)

een middagwedstrijd. Nederland speelt niet meer om 15:00 dus 18:00 zijn de middagwedstrijden.

Vergeet vanavond niet om naar soos te komen.

Het wordt echt supertof!!!
Met een heus echt realistisch scherm!

soep met broodjes straks zijn gesponsord door de vraccie? prima! zal er zijn :)

Ik ben zo zenuwachtig... B) B) B)

edit: Slopend die laatste 30 minuten.

(3 avonden SooS op een rij is echt 1 teveel, ik heb geen stem meer, maar moet morgen wel de hele dag werken :? misschien heb ik wel een beetje een probleem...)

Volgens mij was het prima voetbal kijken op het nieuwe beamerscherm. Ik neem aan dat iedereen gewoon weer komt? Deze keer (woensdag) is er een swingfeest achteraan.

Jammer dat er de hele avond met bier gegooid werd. Dat moet volgende keer anders vraccie. Maar verder wel prima inderdaad.

gisteren was er ook een swingfeest hoor. tenminste ik heb me prima vermaakt achter die draaitafels. die dingen beloven nog wat voor de komende feestjes..

Jaaa het was gezellig!!
Woensdag inderdaad een swingfeest!!!

Ik vond het ook prima kijken, ben woesndag ook zeker weer van de partij!!

Ja, kijken of ik mijn reputatie als voetbalgoeroe kan aanhouden. Komende wedstrijd:

2-2, Van Bommel.

2-0 Argentiniƫ

Jaaaah, vanavond is het dan zover!!! Nederland-Argentinie!!!
Tenenkrullend, nu al! Iedereen komen!

Ik denk een saaie wedstrijd, 0-0 of 1-1. Des te meer reden om op soos te gaan kijken, kunnen we er toch nog een feestje van maken!

Ik denk een leuke wedstrijd, 4-2 voor Argentiniƫ ofzo

ik denk een wedstrijd tussen 2 B-elftallen, waarbij Nederland B wint met 2-1

1-2 Argentiniƫ