Koos L schreef: René breng jij Jukhals nog even de fijne kneepjes bij?

Jukhals, even de instructies:

  • Altijd kwaad kijken, dat scheelt discussie.
  • Fluit zo weinig mogelijk, als je fluit doe het zo snel mogelijk na de overtreding.
  • Worden ze boos, zorg dat je in de buurt van Koos staat.
  • Is het een strafschop aarzel niet
  • Is het geen strafschop aarzel evenmin
  • Wees niet bang voor scheldende jongens, na de wedstrijd draaien ze wel weer bij.

Haha, prachtig, zeker de derde is een handige. Misschien kan Henri nog een instructie geven hoe je nou precies op zo'n fluitje blaast? Dat schijnt erg ingetogen te kunnen.

Ohja, voor al die tientallen supporters: vergeet niet om mij te vereeuwigen!

Koos L schreef: Haha, prachtig, zeker de derde is een handige. Misschien kan Henri nog een instructie geven hoe je nou precies op zo'n fluitje blaast? Dat schijnt erg ingetogen te kunnen. Ohja, voor al die tientallen supporters: vergeet niet om mij te vereeuwigen!

klopt, zorg altijd dat je in de buurt bent van de actie, zodat je zo zacht mogelijk kunt fluiten. Hoewel iedereen, op drie spelers na, verbaast kijkt, omdat ze niks gehoord hebben, heb je wel wat adem bespaart.

Ha! Wie komen er nog meer kijken? Ik heb er al zin in! O, alle spelers zitten nu ws al op de fiets...
Voor de cameramensen: vergeet ook niet ophetveldrennnendesupporters te fotograferen.

Ohoh, er komt heel slecht nieuws mijn kant op.

hé jammer jongens maar wel goed gevoetbald hoor!! :)

He Jukhals ik zei nog zo: - Is het een strafschop aarzel niet

Maar ff serieus, bedankt voor het fluiten je hebt het goed gedaan.

Leuk om te kijken, jammer dat het net niet goed genoeg was...

jhemig, dat fluiten is moeilijk, je moet veel te snel beslissen. de volgende keer kun je beter iemand vragen die er mee verstand van heeft. jammer dat jullie niet gewonnen hebben, maar de eerste helft was ook niet echt denderend voetbal.

Helaas. Na een inderdaad niet zo geweldige eerste helft konden we het de 2e helft niet meer waarmaken.

Na de zomer revanche zou ik zeggen!!!

scheids en supporters ontzettend bedankt!
nageborreld met die lui en het zijn niet eens echte duitsers. of ze verdient gewonnen hebben is een tweede... het was een lekkere wedstrijd, jammer dat we het in de eerste helft hebben weggegeven en in de tweede helft die lui niet kapot hebben kunnen spelen. Evengoed iedereen bedankt. Logenstraffen is een mooi woord.

Mja, het was eigenlijk best een leuke wedstrijd, maar wat arelaxt dat ze hiermee weg zijn gekomen... Ze hadden wel dik mazzel met dat kwartier extra rust door het ballen zoeken, en dat niet al die tijd is bijgetrokken, ze zaten er volledig doorheen. Maar goed, Kees bedankt voor het fluiten, ging goed! Allebei de kanten een penalty onthouden, eigenlijk best fair 8) En natuurlijk supporters bedankt! Echt tof dat er zoveel mensen waren!
O ja, die lui zijn inderdaad goed te pruimen als je wat naborrelt, moeten we vaker doen.

Spelers en handschoenen van Koos bedankt!

"en dat niet al die tijd is bijgetrokken" de klok heeft gewoon stilgestaan!

En Koos wist je trouwens dat je dezelfde motoriek hebt als "the Monk" uit "the Mean Machine".... en bij tijden net zo link?!

Klinkt als een compliment... 8) maar geen idee wie het wezen mag.

Toffe film is dat, met die briljante Vinnie Jones!

Inderdaad, erg lomp die 'Monk'. Ik heb die film zelfs in de bios gezien.

Maar ontopic, komt er ook nog een wedstrijd GSV-Ichtus, of GSV-Vindicat, of iets anders in die orde van grootte?

Volgens mij is een GSV dames team ook geen slecht idee, er zijn iig wel een aantal die daaraan mee willen doen (en dan bedoel ik niet in de stijl van hotshots)

Ja GSV hotshots!