Koos L

Na de klinkende 6-1 overwinning op onze hbo-vriendjes staat de volgende christenderby al weer op het program: GSV-NSG!

Aanstaande maandag krijgen we de kans ons te revancheren voor de ongelukkige nederlaag van afgelopen zomer. Inmiddels hebben flink wat NSG'ers hun borst natgemaakt en zullen ze maandag om 20 uur klaar staan om bij de Aclo tegen de helden van de GSV te strijden.

Wanneer je mee wilt doen kun je mailen naar lieffijn@gmail.com (afgezien van de opgaves waar ik al van weet). De kans dat er nog ruimte is acht ik klein, want het aantal aanmeldingen is de pan inmiddels ontrezen. Maar laat het horen als je vindt dat je in de selectie hoort.

Overige GSV'ers roepen we natuurlijk op om te komen supporteren! Tegen ATV heeft het gewerkt en was de sfeer bijzonder goed. Reden temeer om te komen kijken is de scheidsrechter: mijnheer de Praeses, amice Meijer. (Wellicht zelfs in speciale uitdossing.) Komt dat zien!

ben jij dan ook van de opstelling? dan geef ik bij deze aan a.s. maandag graag 1 linie verder naar voren te spelen...

dat deed je toch al?

Ik ben er deze keer niet bij, dus misschien weer een plekje vrij?

Er waren 22 aanmeldingen, dus helaas valt ook een aantal toppers af... De selectie is op dit moment als volgt (verdeeld in aanvallers, middenvelders, verdedigers en buitengewone spelers):

Bouke Kruize
Pieter Zuidhof
Breunis Kuijsten
Maurice Hoogendoorn

Mark Kruidhof
Harmen de Kraker
Matthijs Schalk
Robbert Kramer

Thijs Molema
Henri Ligtenberg
Frank Eschbach
René Jongsma
Arend Horst

Klaasjan Lukkien (supersub)
Koos L.

Scheidsrechter: Kornelius Meijerinck

wordt er ook weer doorgewisseld? of hebben we slechts 3 wissels?

Eerst je mail lezen en dan GSVnet, gouden regel. We gaan natuurlijk gewoon doorwisselen.

Voor alle fans: het is vanavond al!

Op GSVnet staat de selectie, ingedeeld per linie. Dat werkte woensdag wel lekker, dus daarom gaan we dat morgen maar weer proberen (4-3-3).

Dit betekent dus doorwisselen... dat had ik niet gelijk door.
Maar ik vind het wel prima.

Melvin schreef: als we nou allemaal vertrouwen uitstralen naar de ploeg toe, dan moet u eens kijken

Hee ik doe een capoeria warming-up dus ik ben rond kwart voor 8 op het veld

Hee Mark, ga jij op het veld ook een paar van je moves doen?

Hey! ik lig sinds gister ziek op de bank thuis, dus denk dat jullie het zonder de super-sub zullen moeten doen vanavond, heb het gevoel dat als ik 1 tikje krijg in 2en breek... Mocht er plotseling een miraculeuze genezing optreden, dan ben ik er uiteraard wel bij vanavond!
Succes

Faalangst, ik zeg het je...
Moeten we nog een Stijn of Nigel oproepen of redden we het hier mee?

Hier redden we het wel mee hoor, wissels genoeg

Ik heb er zin in! Heb alleen niet zo'n vertrouwen in die scheids van ons...

Bakkie Krasse
Kraker schreef: Ik heb er zin in! Heb alleen niet zo'n vertrouwen in die scheids van ons...

Het begint al met je verkeerde aanname. Ik ken die meijerink en het is dus zeker geen 'scheids van ons'. De uitfluiter!! Vergelijkingen met Temmink in het Oosterpark en de Euroborg komen nog niet eens in de buurt van de waarheid.

Ooit een keer tegen die vent gebasketbald. Zodra hij ook maar het vermoeden had dat je hem aanraakte wilde hij al vrije ballen. Als ik er vanavond uitgestuurd wordt ligt dat niet aan mij.

Kijk maar uit wat je hier zegt, alles wordt tegen je gebruikt. Ik zorg dat ik een diep paarse kaart voor de Kraker bij me heb!

RJ schreef: Ooit een keer tegen die vent gebasketbald. Zodra hij ook maar het vermoeden had dat je hem aanraakte wilde hij al vrije ballen. Als ik er vanavond uitgestuurd wordt ligt dat niet aan mij.

Daarentegen kan obstructie weer prima...

Nou dat moet jij zeker proberen Robben, ik denk dat jij iedereen afstopt met obstructie 8)
René breng jij Jukhals nog even de fijne kneepjes bij? Nimmer een penalty tegen geven (ook al is het nog zo duidelijk) en minimaal 8 minuten blessuretijd.

Wat doen we trouwens bij een gelijke stand na 90 minuten? Verlengen of meteen penalty's? (Tijd en lichttechnisch lijkt mij het laatste.)

RJ schreef: Ooit een keer tegen die vent gebasketbald. Zodra hij ook maar het vermoeden had dat je hem aanraakte wilde hij al vrije ballen. Als ik er vanavond uitgestuurd wordt ligt dat niet aan mij.

Nu ga ik mij met een sport bemoeien waar ik me verre van moet houden!