Ik heb me inderdaad prima vermaakt, maar de muziek vond ik niet echt dansbaar...

Simon schreef: [..] Ik stel voor dat jullie samen een cursus Nederlands gaan volgen...

Zorg jij nu maar dat je nog een beetje Nederlands kunt als je terug komt van je trektocht!!!! En je moet niet van die vragen stellen waar ik weer met gezellie op kan antwoorden!

Eva schreef: [..] En je moet niet van die vragen stellen waar ik weer met gezellie op kan antwoorden!

beetje creativiteit in posts kan geen kwaad toch? :wink:

Zijn er eigenlijk ook nog foto's gemaakt?? Helaas moest ik, door de vele bruiloften dit jaar verstek laten gaan..... maar ik ben wel benieuwd hoe het er uit zag!

Ik heb niemand met een camera gezien...

Jammer zeg...

Hmmm daar kun je van mening over verschillen... :lol:

Vriend Niels
Cnior schreef: Ik heb me inderdaad prima vermaakt, maar de muziek vond ik niet echt dansbaar...

Ik vond de muziek top!

Tja, foto's zouden een goed bewijsmiddel zijn nu natuurlijk...

Moet je even aan Gerwald vragen, die heeft volgens mij wel foto's gemaakt.... 8)

Sabine schreef: Zijn er eigenlijk ook nog foto's gemaakt?? Helaas moest ik, door de vele bruiloften dit jaar verstek laten gaan..... maar ik ben wel benieuwd hoe het er uit zag!

Nou, met 2 mensen op de dansvloer en 3 aan de bar heb je niet veel gemist, hoor.

Ow.... maar dan werd ik natuurlijk wel extra gemist! :lol:

Ja, met z'n drieen danst het een stuk gezelliger, en jouw leuke moves werden ook wel gemist :D
Maar ik geef binnenkort een swingfeestje aan de ebbingestraat en natuurlijk mag je dan komen!

Machteld schreef: Moet je even aan Gerwald vragen, die heeft volgens mij wel foto's gemaakt.... 8)

Gerwald heeft alleen foto's van de voorzaal. Logisch, aangezien er achter bijna geen mensen waren en Gerwald zelf nooit danst... ;)

Avee schreef: Ja, met z'n drieen danst het een stuk gezelliger, en jouw leuke moves werden ook wel gemist :D Maar ik geef binnenkort een swingfeestje aan de ebbingestraat en natuurlijk mag je dan komen!

He tof!! Ik heb er nu al zin in!!!
:dance: