HP

Op donderdagavond 1 juli '04 organiseert de SPAC het eindfeest.
Thema dit jaar: OER HOLLANDSCH!

FTP surfer down. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: daarom geen image.....

Maar kom gerust vanavond allemaal!!!!!

Uw SPAC

leuk hoor, maar tegen die tijd heb ik denk ik wel genoeg oranje gezien :wink:

Stuitend die Joint.. :shock: die zal wel niet bij het feest inzitten?

nou ja, ik zit dan toch in Athene, maar anders was ik er zeker bij geweest, Jongens wat een feest!

Geweldig, ik heb er nu al zin in! Ik denk alleen dat een heel aantal GSV'ers niet zullen kunnen komen, aangezien die allemaal op 2 juli naar Griekenland vertrekken...

leuk hoor, maar tegen die tijd heb ik denk ik wel genoeg oranje gezien

de Finale is pas op 4 juli hoor! 8) 8)

En dat holland gevoel houden is wel belangrijk voordat ze afreizen naar Griekenland

ja verdikkie, dan kan ik dus niet he, op 1 juli, kan het niet een week eerder ofzo, dit eind feest is zo erg aan het eind dat het voor mij al afgelopen is...

Is er dan ook veel kaas, en worden er klompendansen uitgevoerd?

Hinneke schreef: ja verdikkie, dan kan ik dus niet he, op 1 juli, kan het niet een week eerder ofzo, dit eind feest is zo erg aan het eind dat het voor mij al afgelopen is...

Of een week later voor mij :roll:

Om eentonigheid in reacties te voorkomen: jaaaaaaa ik kan op 1 juli!!!

oh, was meer ter nuancering hoor. Ik kom de 1e wel ff langs hoor (na een lange dag studeren :( ) .

L1Rn4urAyA7aTEe

Mag ik ook komen? Mijn laatste tentamen is op 1 juli en dan heb ik best zin in feest.

PS: Ik heb nog wel een voetbalshirt van Der Mannschaft (Klinsmann)

:)

Ingûh schreef: Mag ik ook komen?

Dat mag vast. Het is natuurlijk wel een intern feestje, maar ja, laat je daar gerust niet door afschrikken...

Lijke me leuk hoor! Maar mogen we ook gewoon dansen enzo? En moeten we ook kleertjes aan die iets met Holland te maken hebben?

Pieternel schreef: Lijke me leuk hoor! Maar mogen we ook gewoon dansen enzo? En moeten we ook kleertjes aan die iets met Holland te maken hebben?

Tuurlijk mogen jullie dansen :wink: Wat is nou een feest zonder dansen?
En wat betreft je kleertjes: je mag aantrekken wat je wilt, maar het is natuurlijk wel leuk als je een btje in stijl komt... Niks moet, alles mag!

Ingûh schreef: PS: Ik heb nog wel een voetbalshirt van Der Mannschaft (Klinsmann)

Ik denk dat die als OERHOLLANDS WCPAPIER zal worden gebruikt. Dus neem maar mee, zou ik zeggen

Vroeger kwamer er veel meer GSV'ers op eindfeesten...

Geertsma schreef: Vroeger kwamer er veel meer GSV'ers op eindfeesten...

AIA, tentamens, k*ttimingthema...

Mietje.
Je bent niet mee met AiA, je had 's middags pas tentamen, het thema had niks met voetbal te maken.
En waar was je vervanger vandaag?! :evil:

Jean schreef: En waar was je vervanger vandaag?! :evil:

En die x ervoor?!?!?!

Maaruh ff iets heel anders: ok een beetje weinig mensen maar bekijk het allemaal ook ff van de positieve kant: het was wel heel erg gezellie!!!!!

wast gezellie eva?

Eva schreef: gezellie
krakrak schreef: wast

Ik stel voor dat jullie samen een cursus Nederlands gaan volgen...