Vriend Niels

Hoezo, krijgen we anders cartoonrellen?

ha nee vast niet. Maar ik bedoelde het in het algemeen.

Haha, Dirk-Jan is wel supermeesterlijk.

misschien onnozele vraag, maar wat is eigenlijk het doel van dit topic..?

Vriend Niels

Als je bij de eerste post kijkt zie je dat Kiffen vraagt om de verschilpunten tussen getuigen van Jehova en Vrijgemaakt Gereformeerden.

Vriend Niels schreef: Als je bij de eerste post kijkt zie je dat Kiffen vraagt om de verschilpunten tussen getuigen van Jehova en Vrijgemaakt Gereformeerden.

Nounou, vriend niels. Niet zozeer verschillen met gerrrrrrrreformeerden, maar christenen in het algemeen. Wou ik gewoon even weten, alinda... :o

(dat had ik ook wel door :D ik bedoel dan ook meer de daarna volgende opmerkingen over j's die volgens mij voor deze vraag niet relevant zijn)

Wij hadden vandaag twee keer een koppel aan de deur. Eerst een opa en oma die 3 maand geleden ook al waren geweest. En prompt een uurtje later kwamen er nog andere jehova´s... niet echt goed gecoordineerd lijkt me...

die opa en oma gingen er vast vanuit dat ze niet geschikt waren om een stel jeugdige gereformeerde knapen te bekeren, dus sturen ze maar versterkingen :D

Ze komen wel erg vaak aan de deur. Is dat een nieuwe tactiek?
In zwolle was het meestal zo dat als het weer enigzins mooier weer werd er dan een weekje massaal aangebeld werd en daarna niet meer.

Ze komen nooooit bji ons langs. Mogen wij niet bekeerd worden ofzo?

Wil de volgende GSV'er die JG's aan de deur krijgt ze even doorsturen naar Parel 122, met de vermelding van 'Huize Jeruzalem'? Alvast bedankt.

Jullie huis heeft al zo'n christelijke naam, dat ze denken: 'die mensen hebben ons niet meer nodig'. ;)
Maar ik zal er om denken hoor! Ze zijn volgens mij altijd wel in voor een goed gesprek.

Ik had ze laatst ook aan de deur. Best goed gesprek mee gehad trouwens. Maar volgens mij vond de één het niet zo tof dat ik hen nogal wat vragen stelde terwijl ze in principe 'klaar' waren ;). Maar goed. Ik heb mijn beeld van de evangelie-aan-huis-verkopers toch ten positieve bij kunnen stellen.

Ursa schreef: Ze komen nooooit bji ons langs. Mogen wij niet bekeerd worden ofzo? Wil de volgende GSV'er die JG's aan de deur krijgt ze even doorsturen naar Parel 122, met de vermelding van 'Huize Jeruzalem'? Alvast bedankt.

Nou, vanmorgen is het gebeurd, nietwaar? Maar ik denk dat ze na het gesprek met amice Jonker inderdaad besloten hebben niet meer bij jullie langs te komen :wink:

Ja, ik werd er [censuur] wakker van! Wie heeft ze doorgestuurd?!

Je vroeg er zelf om!!!