Goed nieuws van het avatar-front!

We hebben de maximale afmetingen opgeschroefd naar 120 pixels in de hoogte en 120 pixels in de breedte. Dat moet genoeg zijn voor jullie creatieve uitspattingen dachten wij zo.

Daarnaast heb ik nog een nieuwe optie toegevoegd (of eigenlijk: werkend gemaakt), voor de mensen die geen zin hebben om veel moeite te doen voor een mooie en/of leuke avatar.
Bij kun je in het gedeelte voor je avatar nu ook kiezen voor eentje uit de galerij. Als je kiest voor 'Laat galerij zien' kun je uit een viertal categorieën (Abstract, Funny, Nature en Sports) een leuk plaatje zoeken.

Om even een indruk te geven:

En wellicht dat er de komende tijd nog wel meer geplaatst zullen worden.

Er zijn nu dus de volgende mogelijkheden en restricties op het gebied van avatars:
1: Upload Avatar vanaf jouw computer; 120x120 en niet groter dan 8 Kb
2: Upload Avatar via een URL; 120x120 en niet groter dan 8 Kb
3: URL van de avatar; externe host, 120x120 en de bestandsgrootte mag je zelf bepalen
4: Selecteer een avatar uit de galerij; kant-en-klare avatars

120 bij 120 pixels is echt het maximum, anders gaat de lay-out van de site eraan. Grotere avatars zullen verwijderd worden.

Veel knustelplezier!

Ik krijg nog steeds de melding dat mijn avatar te groot is.

En terecht. Ik erger me al aan al die andere veels te grote avatarren... Gaat nergens over

Animal schreef: Ik krijg nog steeds de melding dat mijn avatar te groot is.

Klopt... Dat heeft Jean waarschijnlijk nog niet veranderd in het adminpanel of het is niet goed doorgekomen.

Gerard schreef: En terecht. Ik erger me al aan al die andere veels te grote avatarren... Gaat nergens over

idd, belachelijk
avatars passen prima in een 80x80 hokkie...

Animal schreef: Ik krijg nog steeds de melding dat mijn avatar te groot is.

Hm. Blijkbaar is dat inderdaad niet goed doorgekomen. Ik heb het nogmaals aangepast, en getest. Nu werkt het wel.

:D

nVidious schreef: :D

Dat is zeker leuk.

Mooi hoor!

Hé Jean! Is jouw avatar misschien een cryptohyundaikever?

Gerard schreef: En terecht. Ik erger me al aan al die andere veels te grote avatarren... Gaat nergens over

Heb jij niet ooit ook je huidige avatar in het groot (185x185) op dit forum gehad?

Nee, kan ik me zo niet herrinneren... Maar eens moet de eerste keer zijn, bedankt!

vet schreef: Hé Jean! Is jouw avatar misschien een cryptohyundaikever?

Nee.

Lijkt meer op:

Denk dat je de link in z'n onderschrift ff moet checken...

als je 't mij vraagt...

hij doet ut!!
Bedankt hè... (sorry ARD :roll: )