Bumpje...

Dames, geef je snel op, het wordt heel erg leuk!

janettebakker

Janette is erbij! :D Ik hoop niet dat jullie nu nog maar 2 aanmeldingen hebben? Ik heb alle Fuaab Fnørietjes al even aangespoord om te komen..

Ik heb ergens gelezen dat het een zonde tegen de Heilige Geest is om in de derde persoon over jezelf te praten, maar ik kan het mis hebben.

janettebakker

Geen commentaar...Iedereen begrijpt me. Daar gaat het om.

MdR schreef: Ik heb ergens gelezen dat het een zonde tegen de Heilige Geest is om in de derde persoon over jezelf te praten, maar ik kan het mis hebben.

Niet als het zo'n toffe, opbouwende activiteit gaat. Ik heb gehoord van de dames dat jij ook mag komen, zeker gezien recent fotomateriaal...

Princess Sparkle

mag ik ook komen make-uppen?

natuurlijk! Gezellig dat je komt. Wie nog meer? Er zijn nog plekken vrij, dus geef je op!

wie hebben zich allemaal al opgegeven?

G-Ziña schreef: wie hebben zich allemaal al opgegeven?

De volgende meiden komen allemaal! Hartstikke leuk dat jullie komen!
Wij hebben er zin in!

Je hoeft je trouwens niet druk te maken wanneer je geen make-up hebt, want wij nemen ook wat mee. Maar als je wat hebt liggen mag je dat mee nemen.

Jullie kunnen ook wat drinken op soos als je dat wilt, maar neem dan even je sooskaart mee. Hapjes worden geregeld! Jeuj!

Daarna kunnen we gezellig met z'n allen meteen door naar Ritmo waar we ook een leuk drankje krijgen!

Dus voor de dames die zich niet hebben opgegeven, kom ook gezellig langs! Het lijkt ons in ieder geval ontzettend leuk als je komt!

De volgende meiden komen tot nu toe:

Janette
Anke
Berdine
Geziena
Kira
Ellie
Hillien
Hannah
Elsa
Leonie
Lotte
Wendel
Marjolein
Pauline
Liesbeth W
Liesbeth R
Erika
Jil
Klaske
Willemien
Annemarieke (misschien)
Jaline
Angelina
Andrea
Tiny
Bernadet

Leuke flyer! Maar amica Niazy zit toch bij Amaranth?

Count me in;)

Pinkeltje schreef: Leuke flyer! Maar amica Niazy zit toch bij Amaranth?

Ik heb lang nagedacht, maar deze snap ik niet! Trouwens leuk dat je komt AM!

gaan jullie ook lekker extreem met de make-up? zodat ik niet meer weet wie wie is met het feest?

Tof dat je komt, Milou! Maar er zijn nog meer plekken! Opgeven tot op het laatste moment is mogelijk.

Nog 1x alles op een rijtje:

  • 19.00u op soos zijn met je make-up (een spiegeltje is ook wel handig) en een sooskaart
  • gratis hapjes!
  • gratis welkomstdrankje in de Ritmo!

Leukleukleuk!!!

Dus als je ook op soos komt met je make-up krijg je een gratis welkomstdrankje en als je daar niet komt niet? Dan wil ik mij bij deze ook heel graag aanmelden.

Women only, helaas voor jou...

Wyneke en Jorien H komen ook! Leuk!

Gezellig hoor! Ik heb er zin in!

Wauw wat 'n fuif! Discreet bedankt!