Hannah

Deze maand bestaat damesdispuut DISCREET 10 jaar en dat vieren wij vol trots! Ook de GSV mag delen in de feestvreugde. We willen u uitnodigen om op woensdag 23 september het glas met ons te heffen op ons 2e lustrum. U bent welkom vanaf 22.30u in café Ritmo (Gelkingestraat 10).

Voor de GSV-vrouwen hebben wij een extraatje! Wij bieden een make-upworkshop aan, welke op soos gegeven zal worden (door een daartoe opgeleide vrouw). Je kunt je opgeven op dit topic of door een mailtje te sturen naar Erika (erikavanleeuwen@hotmail.com).

Dus:

  • 19.00u in onze sociëteit
  • breng je eigen make-up mee
  • 35 plaatsen beschikbaar (exclusief onszelf natuurlijk)

Wij hopen u allen te zien de 23e!

Voor alle vrouwen die niet bij de make-up workshop kunnen zijn hierbij de thuiswinkelvariant. Brought to you by the KP'er.

Tof! Een gratis fust, jullie weten echt wat een man een man maakt!

Geef je snel op want vol=vol (er kunnen ongeveer 35 vrouwen zich opgeven)....

Mooi he, die posters... :P

Wat een ontzettend superleuke avond wordt dit!!! Brilliant!

Hou is op met al die feestjes, ik had me voorgenomen punten te halen dit jaar...

Enfin, ik ben er bij...

Doe niet zo zielig Wouter. Gewoon minder GSVnetten. :P
(ik ben erbij)

mooie posters! mooie avatar, ook.

Ja echt vet mooie avatar HT! Hoe kom je erbij!

Heel leuk, ik heb nu al zin in het feest! En waar blijven de aanmeldingen voor de workshops?

Ja waar blijven ze?

heb ik zo´n mooie poster gemaakt voor die workshop, meldt niemand zich aan. Ik meld me bij deze aan (dat hoeft niet, maar ik geef gewoon vast het goede voorbeeld) :D PS mooie posters he

Hey tof vrouw!
Ik wil ook wel. En eigenlijk is het voor alle Diva's verplicht, dus wie zich aangesproken voelt moet zich ook even aanmelden.

Yes, we hebben al 1 aanmelding! Wordt echt heel gezellig hoor! En natuurlijk een donders mooi feestje...

N.B. Steendam

Mooie poster, als ik een meisje was wist ik het wel...

Wauw, netjes! ik ben erbij!

Elliefs schreef: En eigenlijk is het voor alle Diva's verplicht, dus wie zich aangesproken voelt moet zich ook even aanmelden.

Ik snap het niet. Komt dat omdat ik geen vrouw ben?

Oja, nog iets: er staat in kleine lettertjes op de poster dat de workshop om 20.00uur begint, maar dit moet 19.00 uur zijn!

Herbsgarden

Yehees, daarna lekker punten uitdelen op soos voor de best opgepoetste porem.

Niet helemaal correct, maar leuk dat je langs komt! Kom je dan wel even naar Ritmo en niet naar soos?