Ik denk dat Boerma ze er wel weer allemaal opnieuw wil opzetten zonder een (groot) logo er overheen. Ik heb begrepen dat ie dat super tof vind om daar een ochtend aan te besteden...

Ik denk dat Boerma ze er wel weer allemaal opnieuw wil opzetten zonder een (groot) logo er overheen. Ik heb begrepen dat ie dat super tof vind om daar een ochtend aan te besteden

zeldzaam nuttige tijd besteed inderdaad, maar als ard alle foto's had ingescand had hij van mij best mee mogen beslissen over de grootte van het logo. De foto's zijn ook te zien op soos en je mag altijd langskomen om ze te bekijken. dus kijk welke foto's je wil bestellen in de gewone fotoboekjes. En het bestellen doe je dan aan de hand vn de slechte lelijke foto's met een veel te groot log en meer van dat gezeik op internet. klaar is kees

Jongens zeik toch even niet zo. Die mensen zijn hardstikke lang bezig geweest om de foto's online te zetten. Goed gedaan!

L1Rn4urAyA7aTEe

Kan iemand even zeggen of ik er leuk opsta? Ik kan d'r namelijk niet bij? Ik wil ze wel graag hebben (inclusief die Taquor-foto). Kan iemand dat voor mij regelen??

Moet je dat niet gewoon met Roelof regelen?

L1Rn4urAyA7aTEe

Roelof? ... 8)

(Hij snapt de hint vast wel)[/code]