Bakkie Krasse

wat een lachen foto's!
Maar volgens mij is h5 dezelfde als j5. oioioioioi, wat ben ik weer scherp ;)

nee das een aantal minuten later denk ik...

Zitten weer mooie tussen :)

Koning David

Waarom zit er zo'n niet functioneel logo op elke foto? Leuke foto's verder maar ik kan ze ook niet uitvergroten. Is dit een truukje welk ervoor moet zorgen dat we ze nabestellen?

neeej joh Klei, dat logo-ding zat op de lens van de fotograaaf, als je de foto's nabestelt zit dat er nog steeds overheen.... :wink:

Leuk om de foto's te zien.

Ik heb wel een vraagje: de foto's worden toch wel gedrukt vanaf de onbeschadigde negatieven van de fotograaf? Of worden ze afgedrukt vanaf de ingescande foto's door Biezema?

En nog een vraagje: zijn de foto's ook live in te zien ergens?

volgens mij zijn de foto's vanavond op soos

Bakkie Krasse

dat dacht ik ook te weten

Veel foto's zijn wel van verbazingwekkend slechte kwaliteit zeg! Sommige foto's zijn nauwelijks herkenbaar door het immense logo dat erop staat en je kunt heel erg slecht zien welk jaarverband er nou op een foto staat..

Verder zijn ze okee, alleen wel lastig dat er zoveel discussie voor geopend zijn....

ARD schreef: Sommige foto's zijn nauwelijks herkenbaar door het immense logo dat erop staat en je kunt heel erg slecht zien welk jaarverband er nou op een foto staat..

ja ik vraag me ook af welke foto nou van pynthras is... die balk kon wel iets subtieler... maar verder wel toffe fotos, ik zeg alvast dat ik ze vanav als eerst wil zien!! :lol:

dat logo moet er om begrijpelijke redenen vrij groot op
ik denk dat ik de algehele kwaliteit es wat omhoog gooi
maar ja 25 mb aan fotos, 't me een hoeveelheid.

wat ik je zeg: een hele hoeveelheid.

Bakkie Krasse

idd een heleboel hoeveelheid

Pieter schreef: dat logo moet er om begrijpelijke redenen vrij groot op ik denk dat ik de algehele kwaliteit es wat omhoog gooi maar ja 25 mb aan fotos, 't me een hoeveelheid.

En welke reden is dat dan?? Ik snap hem geloof ik niet helemaal...

Misschien om te voorkomen dat mensen ze downloaden en zelf ontwikkelen?

Vorig jaar stond het mooi overzichtelijk op de site. Foto precies groot genoeg om te kunnen bekijken op de pc, maar niet goed genoeg om af te drukken. Zo kan het dit jaar toch ook wel?

als jij het zelf doet, moet dat best kunnen, ja.
in ieder geval, ik zal proberen vanmorgen overal nog even de jaarverbandsnamen bij te zetten.

bovendien als je gewoon hier heen surft (subforum Intern)

http://www.gsvnet.nl/portal/viewforum.php?f=4

staan aan topics op een rijtje, dus zo onoverzichtelijk is het nou ook weer niet.

Hoe kan ik de foto's bekijken die de computer niet laat zien, oftewel waar een mooi rood kruis komt te staan? (rechtsklikken en "foto weergeven" lukt niet...)

die foto's bestaan simpelweg niet dus dat klopt dat je een kruisje ziet

Geertsma schreef: Misschien om te voorkomen dat mensen ze downloaden en zelf ontwikkelen?

Jaja, er hoeft heus niet zo'n megalogo op hoor, met een klein logo moet je ze ook niet zelf afdrukken, want je krijgt dan toch allemaal onscherpe pixelhoofden..... Wie doet zoiets nou??? Ik wil een foto gewoon een beetje redelijk kunnen zien zodat ik weet of ik hem moet nabestellen ja dan nee...