Steef schreef:
Kiffen schreef: Amice Antuma, volgens mij was dit weer een typisch gevalletje van een smiley er bij door Knars.

Ik weet namelijk niet wie dit topic zien en op welke wijze zij de woorden van amice de Bruijne interpreteren.

Ik zou er bijna een koprol van gaan maken :wink:

Nee, dat staat lekker naar de buitenwereld, stefanie! :lol:

Toch is het niet zo moeilijk hoor, het is heel helder en duidelijk uitgelegd op de vorige pagina.

Ik ben wel heel benieuwd, ben vorige week naar het CU-debat geweest in huize de beurs, en dan krijg je daar zo'n mooi pro-CU praatje mee, ik ben heel benieuwd hoe Stephan, als christen zijnde, zijn keuze voor Student en Stad zal verantwoorden. Van mij mag t wel een lekker fel debat worden!

Mogen GSVers ook vragen stellen, trouwens? Of mogen we ons lekker stil houden tijdens t debat? :S

schijnheil schreef: Amice Antuma, volgens mij was dit weer een typisch gevalletje van een smiley er bij door Knars. Die jochies lopen hier in huis te klooien met de 'onduidelijkheid' in dit topic. Voor mij is het allang duidelijk, stefan. Jij gaat ass kicken met dat debat. Goedzo.

volgens mij is dit een typisch geval van iemand die 's avonds een grote mond heeft en zegt dat hij het topic niet begrijpt, dan aan huisgenoten vraagt of zij het willen verwoorden en als deze huisgenoot dat doet hem af gaat kraken op het forum alsof hij het er nooit mee eens is geweest.

Ik geef je gelijk bassie, maar als stefanie gaat flippen dan moet er ingegrepen worden. Hij verdient het. Ik heb nu al zin in het debat.

david heeft er iig zin in..was nogal enthousiast :lol:
ben benieuwd, er gaan toch wel een beetje veel mensen komen he?!

yep ik ben ook van plan te komen en ik begreep dat stieneke haar stem zelfs van het debat gaat laten afhangen

moet je nagaan! En, gaat de SOG-fractie ook komen Ro?

Koning David

Het was ontzettend leuk en leerzaam. Ik vond Antuma het beste op het principiƫle vlak en David de Jong op het praktische vlak debatteren. Jammer dat de zaal zo stil was.

Gelukkig hadden we Koning David in ons midden, die nog even moest gieren en die WEL een vraag stelde ;)

Ik heb genoten van het debat. Waar ik voorheen dacht dat het een ongelijkwaardig debat zou worden gezien de grote verschillen in ervaring, was dit in mijn ogen niet het geval. Beide debaters zijn er goed uitgekomen. Ik hoop dat zij er ook allebei positief op terugkijken.

!!!Wat is lokale politiek interessant!!!

???En waarom vinden vooral vrouwen dat???

En vraag die Ro en mij gisteravond al bezighield en waar we nog geen bevredigend antwoord op hebben gekregen. Iemand een idee?

wat te denken van het zere been van Vinkuizen ;)