Ik twijfel heel sterk. Misschien moet ik namelijk woensdag naar Den Bosch toe voor mijn onderzoek. Hoogst waarschijnlijk moet ik maandag of dinsdag heen, maar woensdag is ook nog altijd mogelijk. Mocht ik woensdag in Groningen zijn kan ik vanaf 15:00 of iets eerder zeker helpen. Ik hoop vandaag of morgen te horen wanneer ik volgende week die kant op moet. Klussen is in ieder geval erg leuk, heb het 2 keer eerder gedaan voor present.

Leuk idee, ik doe mee!

  • Frederik
  • Myrthe
  • Laura
  • Herman
  • Theo
  • Willemien
  • Andrea
  • Hannah
  • Klarien
  • Harmen (bijna zeker)
Paula Lunenborg

ahhh. Mag ik niet meer meedoen? Mag ik niet als 11e als reserve meedoen. Ik kan nl de hele dag; het plekje lijkt ervoor vrijgemaakt in mn agenda.
Leuk idee, ik doe mee!

  • Frederik
  • Myrthe
  • Laura
  • Herman
  • Theo
  • Willemien
  • Andrea
  • Hannah
  • Klarien
  • Harmen (bijna zeker)
  • Paula (in klein lettertype, maar ik weet niet hoe dat moet)

& ik ben toch geen sterke jongen, dus ik loop vast niet in de weg!

Paula, we kunnen je zeker gebruiken hoor:)
Jullie krijgen binnenkort een foldertje over Present, ze willen heel graag dat jullie die dan even doorlezen voordat we woensdag bezig gaan!

ik hoef niet naar den bosch en ben er dus gewoon bij

Koning Drietand

Gezellig zeg.

vandaag krijgen jullie echt meer info!

Koning Drietand

Vanochtend bleek dat er bij één project toch nog veel meer werk te doen is dan we oorspronkelijk dachten, daarom zijn er nog veel meer plekjes vrij. Dus geef je op en kom woensdag helpen met klussen. Vanmiddag ga ik kijken bij een tweede project, vanaf dan weten we ook vanaf wanneer jullie worden verwacht.

Overmorgen toch?

Koning Drietand

Sorry foutje

annemarieke

ik wil ook graag meedoen :)

Koning Drietand

Je bent welkom hoor.

Weten jullie de tijden al?

Beide projecten beginnen om 13:00 uur, de een is tot 16:00 uur (project 1), de ander tot 17:30 uur (project 2)

Project 1 is vooral dingen uit elkaar halen (kasten, bed e.d.), schoonmaken/opruimen en verhuizen naar elders in de stad. Daar moeten de spullen in elkaar worden gezet en evt. plintjes verven.
Deze groep gaat met Frederik mee en zal bestaan uit 5 personen.

Project 2 is vooral verven en voorstrijken (onderlaag voor verf). Er moet echt super veel geverfd worden dus aan dit project doen tot nu toe (de overige) 7 mensen mee.
Deze groep gaat met mij mee.

Heb je voorkeur, dan kun je dit nog doorgeven.
Vanavond stuur ik een mailtje met de groepsindeling en de specifieke informatie wat betreft adressen e.d.

Het gaat een leuke middag worden!!

Moet je voor het eerste project een fiets hebben? Qua tijd komt project 1 namelijk beter uit, maar ik heb geen fiets ;)

Koning Drietand
smeerkees schreef: Moet je voor het eerste project een fiets hebben? Qua tijd komt project 1 namelijk beter uit, maar ik heb geen fiets ;)

Dan weet ik een mooie oplossing. We moeten namelijk verhuizen met een bakfiets en deze zijn te huur op het a-kerkhof. Dan mag jij wel met de bakfiets fietsen, dan ga ik wel op mijn eigen fiets.

Indien er nog meer mensen willen en kunnen mogen ze zich nog steeds aanmelden. Voor beide projecten kunnen we nog wel 1 of 2 man gebruiken.

Koning Drietand schreef:
smeerkees schreef: Moet je voor het eerste project een fiets hebben? Qua tijd komt project 1 namelijk beter uit, maar ik heb geen fiets ;)

Dan weet ik een mooie oplossing. We moeten namelijk verhuizen met een bakfiets en deze zijn te huur op het a-kerkhof. Dan mag jij wel met de bakfiets fietsen, dan ga ik wel op mijn eigen fiets.

Bakfietsen zijn wel eng, maar oké!

Koning Drietand

Anders mag je ook op mijn fiets hoor, dan ga ik er wel op. Zou je dan wel iets eerder kunnen rond half 1 dan kunnen we hem even huren en zijn we mooi om 1 uur op de locatie.

Koning Drietand schreef: Anders mag je ook op mijn fiets hoor, dan ga ik er wel op. Zou je dan wel iets eerder kunnen rond half 1 dan kunnen we hem even huren en zijn we mooi om 1 uur op de locatie.

Prima! Half 1 bij de bakfietsenverhuurder dus?

Koning Drietand

Dat is bij de a kerkhof 30.

Nogmaals: Er kunnen nog steeds mensen meedoen! We hebben je hulp echt nodig, het zou gaaf zijn als je nog een paar uurtjes mee kan helpen woensdag!