smirtie

Allerbeste GSV'ers,

De afgelopen twee jaar zijn we bij bejaarden op bezoek geweest, ontzettend gaaf en gezellig was het! Dit jaar hebben we de Goeddoecie (goede doelen commissie) die weer soortgelijke activiteiten organiseert. Komend half jaar kunnen jullie drie activiteiten van ons verwachten, waarvan de eerste al zeer binnenkort is: 26 januari. We gaan een middag bezig voor stichting Present.
Wie hebben we nodig? 10 super enthousiaste mensen die best een middagje mensen uit de brand wil helpen, omdat die dat zelf niet meer kunnen. Het zal waarschijnlijk ook sjouw en tilwerk zijn.
Je mag je gewoon opgeven via het forum. Als je nog vragen hebt, dan mag je ons ook mailen/bellen, of het hier posten!
We hebben zelf ook nog niet alle informatie binnen over locatie en tijdstippen, dat volgt zo snel mogelijk.

Wij hebben er weer zin in!

Groetjes,
Goeddoecie
Frederik Boersema en Myrthe Heerema

Leuk idee, ik doe mee!

  • Frederik
  • Myrthe

Het lijkt mij wel leuk om mee te gaan. Alleen ik heb rond 12/13u nog een soort van college. Dus ik weet niet hoe laat er geklust wordt, maar als dat na de middag is, wil ik wel mee. Als er heel veel mensen graag willen, dan mag je mij wel op de reservelijst zetten.

smirtie schreef: Wie hebben we nodig? 10 super enthousiaste mensen die best een middagje mensen uit de brand wil helpen

Is dit ook een indirecte sollicitatie voor de vrijwillige brandweer?

smirtie schreef: Leuk idee, ik doe mee! - Frederik - Myrthe - - Herman - - - - - -
TheoSikkema

Ik kan wel een uur of 3 helpen.

Leuk idee, ik doe mee!

  • Frederik
  • Myrthe
  • Laura
  • Herman
  • Theo

Ik kan tot 2 uur, dus je mag mij ook op de reservelijst zetten

Ik kan vanaf 16u nog. Maar ik weet niet of dat erg zinvol is. Maar als het wel zinvol is mag je me op de reservelijst zetten.

Reservelijst:

  • Hannah
  • Hannieke
  • Leonie

ik heb zelf de 26e een dikke deadline - maar wij hebben met de bk afgelopen dinsdag gelust en dat was erg tof! Ook goed geregeld allemaal, we bevelen het van harte aan!

Bleh ik heb de dag erna een tentamen, mag dus niet van mezelf. Volgende keer hoop ik er bij te zijn.

Waarschijnlijk gaat het pas van start na 14:00 uur omdat ik er voor die tijd nog niet bij kan zijn. Maar exacte tijden volgen nog!
Maar ga vooral zo door met opgeven!!! Dit is leuk:D

Zoals het nu lijkt kan ik ook wel. Het lijkt me leuk om de handen uit de mouwen te steken!

Leuk idee, ik doe mee!

  • Frederik
  • Myrthe
  • Laura
  • Herman
  • Theo
  • Willemien

nog 4!

Leuk idee, ik doe mee!

  • Frederik
  • Myrthe
  • Laura
  • Herman
  • Theo
  • Willemien
  • Andrea

Doe mij ook maar op de officiele lijst. Dan zeg ik bij dat college wel dat ik andere verplichtingen heb :)

Ik wil ook wel helpen, maar ik weet niet of ik wel sterk genoeg ben :D

Koning Drietand

Samen staan we sterk Klarien. Dat moet dus goed komen.

Geef je nog snel op allemaal, het is bijna vol.

eva mariëtte

Zijn er ook meerde opties, kheb volgende week donderdag namelijk een tentamen:(

Koning Drietand

Als het goed is komen er nog minstens twee activiteiten. Maar dat is weer later in het jaar.

Leuk idee, ik doe mee!

  • Frederik
  • Myrthe
  • Laura
  • Herman
  • Theo
  • Willemien
  • Andrea
  • Hannah
  • Klarien

Nog 1 (sterke jongen)