Maandagmiddag ben ik er.

Ik weet niet of je dat wilt, eerst de keuken schoonmaken en er dan eten.

tuurlijk wel Ursa, dan weet je iig dat het eten schoon bereid wordt! Beter kun je het niet krijgen.

nog meer mensen die vanmiddag vanaf 12 uur even komen helpen?

En ja, ook voor de laatste dagen hebben we nog mensen nodig! Er komen weer tal van IKEA spullen binnen die inelkaar geknutseld mogen worden en er kan geverfd en uitgezocht worden!
Donderdag de 22e gaan we open (hou het alvast vrij in je agenda want dat wordt een mooi feestje! :)), en daarvoor moet nog een hoop gebeuren! Gezellig even een middagje SOGgen of gewoon even helpen!

Groetjes en tot in het pand! (ps als je het niet kan vinden kan je altijd mij bellen.)

we blijven gewoon lekker reclame maken voor IKEA :D Inderdaad, kom morgen langs, vanaf een uur of 10 zijn er mensen aanwezig in het pand. Dus draag lekker je steentje bij!

Groetjes van het hele HMT

nemo om 1u46 schreef: we blijven gewoon lekker reclame maken voor IKEA :D Inderdaad, kom morgen langs, vanaf een uur of 10 zijn er mensen aanwezig in het pand. Dus draag lekker je steentje bij! Groetjes van het hele HMT

is morgen dan vandaag of woensdag?

Naar ik heb begrepen zijn er vandaag , woensdag en donderdag wel mensen nodig. En iig vanaf woensdag ook nog wel veel ook. Dit mede doordat er een hele hoop IKEA stoelen in elkaar moeten worden geflanst.

Dus wil je je CV pimpen met wat extra technische vaardigheden, komt dan vooral in groten getale naar het happietariapand. Vanaf s'ochtends 10 uur kun je altijd wel terecht.

tot hoe laat gaan jullie door vandaag?

vanavond niet tot laat, dat bewaren we voor morgen (en voor de IKEA stoelen). Als je nog even langs zou kunnen komen, ook 's avonds, dan zou het tof zijn!