@nj@

Hey mensen!

Zoals jullie misschien al gehoord hebben heeft Happietaria 2007 een pand! (Steenhouwerskade 9, achter de mediamarkt, oude IBGpand)
Hier zijn we natuurlijk ontzettend blij mee, maar er moet nog wel wat aan gebeuren.

Daarom zijn we op zoek naar klussers die ons willen helpen om het pand "restaurantklaar" te maken!
Dus heb jij zin om mee te helpen aan dit geweldige project, meld je dan nu aan om mee te helpen klussen!
Dat kan telefonisch op:

06-50650224 (Willemien Gortemakers ATV)
06-41483904 (Chris van Turennout GSV)
Maar het kan ook hier op het topic.

Het gaat vooral om de woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag.
We hopen dat jullie willen helpen!

Groet namens het HMT
Anja

je kan niet zomaar ff aankomen waaien als je de ub zat bent ofzo?

Hoe kan je de UB nu zat zijn...?

als.... :P

Henrique schreef: je kan niet zomaar ff aankomen waaien als je de ub zat bent ofzo?

Tuurlijk! vanaf woensdag zijn er elke dag waarschijnlijk wel mensen, en mocht de deur niet open zijn, dan kan je altijd even bellen!

Nog even een bump, we hebben echt nog mensen nodig dus als je even tijd hebt, graag!!

Ole Einar Bjorndalen

Maarten kuijsten wou wel meehelpen, en Erik Plaggenmarsch en Jan Jaap beekhuis waarschijnlijk ook....wie volgt???

ben ook bereid!

Hier.

Die sjaars zijn ook zo dienstbaar zeg. :daumenhoch:

rolv schreef: Die sjaars zijn ook zo dienstbaar zeg. :daumenhoch:

Geweldig!! ..... en jij?

ik wel, rolv komt ook wel.

Ole Einar Bjorndalen

Er zijn nog mensen nodig voor vrijdag, zaterdag en maandag..de hele dag kan er geklust worden..dus als je ff uurtje vrij hebt ofzo zal t mooi zijn als er mee word geholpen...
Het is aan de Steenhouwerskade en...vele handen maken licht werk..
Alvast bedankt! :wink:

vanaf hoelaat vrijdag? wie weet kom ik langs, maar ik beloof helemaal niks dus...

Ha kijk maandag kan ik wel, de andere dagen (nog) niet.

Ik kom zaterdag

Ik ook.

Ole Einar Bjorndalen

GsvĀ“ers
Zoals je nu waarschijnlijk wel weet moet er flink geklust worden in de happietaria!
We hebben dringend mensen nodig op vrijdag, zaterdag en maandag. Vooral vrijdagavond en zaterdag zijn er mensen nodig maar
rest van de tijd ook, dus als je kan supertoll!
Waar is het?
Het adres is steenhouwerskade 9

Vanaf de Hazret bij de A weg ga je langs de mediamarkt, richting de eendrachtskade. Op een gegeven moment heb je aan je linkerhand een parkeergarage.
Het weggetje er vlak naast moet je inslaan. Dan is het nummer 9.
Je moet daarvoor na ong 50 meter de stoep op en ong. 30 meter van de weg af lopen daar is het.

Vanaf de Eendrachtskade ga je naar de mediamarkt. Voor de mediamarkt heb je een parkeergarage, er vlak voor sla je het weggetje in
Dan is het nummer 9
Je moet daarvoor na ong 50 meter de stoep op en ong. 30 meter van de weg af lopen daar is het.

Ik ben er zelf vrijdag van 10-22uur en maandag de ganse dag. Maar altijd is er wel iemand in het pand
Tot snel!
Chris

jaa wordt leuk daar! ikea was er net aan het lossen geloof ik :)

Ik kom morgenmiddag wel wat ikea-meubeltjes in elkaar zetten

Wie komt er allemaal nog meer helpen in onze inmiddels puik ingerichte pand? We zoeken nog mensen om te helpen schoonmaken, klussen en het in elkaar zetten van prachtige IKEA-stoelen. IKEA, IKEA, IKEA, tot zo ver de sluikreclame.

Kom alstjeblieft langs, ook al is het maar voor een uurtje om je steentje bij te dragen aan Happietaria 2007!