ik wil ook heen. Maar ik heb geen cowboyoutfit... Wel een extra euro.

Volgens mij heb ik wel een plastic hoed en dan doe ik mijn lange zwarte jas aan en een sjaal voor mijn mond enzo en dan een klappertjes pistool erbij..

hmm die extra euro is ook niet z'n gek idee eigenlijk

voor degenen die wel willen gaan maar niet zonder outfit: Volgens mij hebben wij hier nog een scala aan foute hoeden.

Ja, ik ben er ook bij...lijkt me erg gezellig!:)

Erik, Gerjan en ikke hebben in de planning staan om de trein van 21:04 te nemen naar Utrecht. En hoogstwaarschijnlijk de trein van 06:20 weer terug.

Laat het even horen al je hier bij wilt aansluiten.

Ik denk er nog even over na. heb besloten m'n tentamen van morgen niet te maken, dus wat dat betreft...

Ik ga ook heen! Ik neem alleen al een trein eerder, ga eerst nog eten bij iemand. Als feest goed bevalt neem ik ook trein van 6:20 anders die van 22:50.

Nou , dan ben je toch even 50 minuten keihard uit je plaat gegaan :D

goed feestje.

Was mooi. Maarten van Rossum, Eentje bloot, 1,2,3 oek oek, Clifford en de rest: bedankt!

Was bar gezellig, met name de ontmoeting met Clifford (de hond) was een verrijking voor mijn leven.

Leuk feestje, beetje kort. Wel weer even lekker geroeid.

Goed feestje,
lØlletje Zielman, trimpieboy en Stevens aan de andere kant van de lijn, bedankt!

Goed feestje, jammer dat er niemand in de gracht is gedonderd als kroon op de avond, maar dat heeft de pret niet doen drukken.

Props voor iedereen die de 06:20 supersneltrein in Utrecht nam en niet de paupertrein van +/- 05:49.

rolv schreef: supersneltrein

Sinds wanneer komt de VGSN op amicale feestjes?

Bedoel je de VGSN-tq?

Die waren er gewoon hoor, ik zag ze in het boek staan.

en toch was het gezellig :P

roelofgunnink

Was zeker tof, binnenkort twente?

Prima, maar dan liever mét slaapplek...