FeestCommissieVGSU

Amicae amicique,

Het is zover! Het eerste inter-amicale feest van de VGSU dit jaar komt er weer aan. Bij deze willen we u van harte uitnodigen om langs te komen in het K-sjot in Utrecht op 30 oktober aanstaande.

Hopelijk tot dan!
Feestcie VGSU (feestcie@vgsu.nl)

Ja dan hebben we FACgroep, kan dit topic verwijderd worden?

NS-petjes en Lotto-vlaggen jatten is geen facgroep.

Als je redneck kleren kunt vinden voor minder dan een euro kan het prima uit. Als ik de woensdagochtend een beetje vrij kan houden ga ik een nachtje linedancen en pruimtabak spugen in Utrecht.

woei... lache dat het in Utrecht is...

als ik verlof krijg van fac-groep ga ik er heen! zo nodig kan misschien wel bij mijn ouders overnacht worden...

@chris.. of miss bij jou??

JP. schreef: NS-petjes en Lotto-vlaggen jatten is geen facgroep.

HBO'er. Het gaat om de waarom-vraag. Dus, verwijder het topic maar.

Prima topic en prima feestje, ik ga dr wel ff heen zover ik nu in kan schatten.

Ha, het jaarlijke K-sjot feestje weer, het zou ook eens een jaartje ergens anders zijn...

Maar deze laat ik schieten, ga die boete niet nog eens ophalen!

gaat de hbo facgroep massaal die kant op?

dit is breunis

Dit kan ik niet missen natuurlijk, ben erbij 8)

er zijn ook GSV'ers die geen facgroep volgen, van dat ik-gerichte denken daar wordt niemand beter van...

amen! enne idd een prima topic en een prima feesthuh :) uit ervaring zijn het rete geslaagde feesten, zeker een aanrader! ben er denk ik bij!

nemo schreef: er zijn ook GSV'ers die geen facgroep volgen, van dat ik-gerichte denken daar wordt niemand beter van...

Ja, dus topic moet verwijderd worden...

Wat doe je toch negatief zwier..

Ik vind de facgroep gewoon heel belangrijk...

G-Ziña schreef: als ik verlof krijg van fac-groep ga ik er heen!

Helaas pindakaas, verlof krijgen van facgroep zit er niet in.

Ik snap überhaupt niet waarom de Senaat verlof verstrekt aan verenigingsleden voor feestjes na spertijd. Toe dan toch!

Ik snap uberhaupt niet dat mensen verlof vragen.

FeestCommissieVGSU

U komt toch ook?
We hopen u allemaal in uw Country&Western outfit te mogen begroeten morgenavond!
Feestcie VGSU

Facgroep is verplicht. Zeker voor ouderejaars. Het is maar 3 keer, daar wil je toch van genieten?

Natuurlijk kun je rond een uur of 11 richting Utrecht gaan. Naborrelen kan ook in de trein tenslotte.

Maareh, even concreet: wie gaan er heen?

Ik wil er wel heen, maar ik ga natuurlijk niet alleen. Dat is kansloos.