Nieuwe huisgenoot (vrouw) gezocht!

Hoi GSV!

Het is weer zo ver. De Randstad is calling Do, en ze gaat ons prachtige stulpje verlaten. Dit betekent dat er in februari weer een mooi plekkie vrij komt aan de van Speyk. Het is begin/half februari, precieze datum in overleg.

De kamer die vrijkomt is een gezellig zolderkamertje van ongeveer 12m2 voor 255 euro p/maand, hierbij moet wel rekening worden gehouden met het schuine dak, waardoor helaas wat ruimte verloren gaat. Gelukkig is de kamer goed effectief in te richten, en hebben we een gedeelde woonkamer waar je ook de hele dag kan vertoeven als je dat wilt. Verder kun je je bakkes wassen in je eigen wasbak.

Over het huis: Je woont met 3 meiden, daarmee deel je de keuken, wc, douche en woonkamer. We zitten veel samen in de woonkamer, samen tv kijken en sudoku’s maken, of iedereen op z’n eigen laptopje. Ook eten we vaak samen, is er inmiddels een vooruitdenkend en progressief schoonmaakrooster met veel vrijheid geïmplementeerd en kan de afwas gelukkig terecht in de vaatwasser. We hebben graag en vaak vrienden over de vloer, en lekker borrelen moet kunnen. Gelukkig zit je op de zolderkamer, dus hoor je helemaal niks als een borrel een keer uitloopt.

De betreffende meiden:

Annely: 18 jaar, bedrijfskunde student en sjaars. Annely is veel thuis, Kletst veel, doet graag aan zumba, heeft ons een rapbattle beloofd die we nog steeds niet hebben meegemaakt (aka ben jij de juiste tegenstander?).

Roos: 24 jaar, bijna afgestudeerde rechten-student en 6e jaars. Houdt van volleyballen en debiele programma’s kijken, koken/eten en legt de lat voor het avondeten hoog. Succesvolle plantenmoeder. Verrijkt onze woonkamer langzamerhand met steeds meer burgerlijke meuk (heeft u onze nieuwe stoeltjes al gezien?)

Hilde: 21, psychologiestudent en 4e jaars. Houdt van marvel (of iedere andere film) katten en thee. Heeft altijd wel een nieuwe obsessie om je over te vertellen, en weet veel random psychologiefeitjes waar ze veel te enthousiast over is.

De locatie is echt top, we zitten vlakbij het station, centrum en stadspark. Om de hoek is er een vijver die in de zomer als achtertuin dient. Verder zitten we tussen soos en vinky in (ideaal toch?). Na een klassieke ekade afterparty kun je kruipend naar huis.

Stuur maar een appje als je interesse hebt. Voor foto’s moet je Hilde hebben (06 23359265), of kom een keertje langs!

HUISGENOOTJE GEZOCHT (V)🌟

Hey kamerzoekende meiden,

In ons gezellige huisje in de Herestraat (hartje centrum van Groningen) komt vanaf begin januari een kamer vrij! We wonen in totaal met z'n achten en zijn actief bij verschillende verenigingen. Daarnaast vinden we het leuk om af en toe een drankje te doen en samen te eten!

Ons huis bestaat uit drie verdiepingen met op elke verdieping een badkamer en keuken, verder beschikken we over een dakterras en wasmachine die we delen met zijn achten.

Op de tweede verdieping komt begin januari een kamer vrij van ongeveer 11 m2 met hoogslaper. De kamer kost rond de €380 inclusief servicekosten, daarbij deel je de verdieping met twee anderen.

Lijkt het jou leuk om bij ons te komen wonen stuur ons dan een mailtje: HuizeHerresstraat@gmail.com met een kort verhaaltje over jezelf!😊

De hospi vindt plaats op zondag 19 december misschien tot dan!

Liefs,
Huize Herresstraat

Bente, Britt, Marthe, Marieke, Tonia en Emma

Er komt een kamer vrij in ons prachtige stulpje😍 stuur mij even een appje voor foto’s !

Ha GSV,

Dit is waarschijnlijk de mooiste dag van uw leven. U krijgt namelijk de kans om korte tijd te bivakkeren in het mooiste, tevens enige centraal gelegen huis dat de GSV rijk is: Casa di Loco. Ik ben namelijk van plan om van februari tot half/eind april naar het buitenland te gaan. Ik weet dat dit wel een heel korte periode is om voor te gaan verhuizen, maar stel u moet voor korte tijd uw huis uit (zoals ons Maarten), of u wilt alvast bij uw ouders weg alvorens definitief te gaan verhuizen (zeer begrijpelijk), dan is dit uw uitgelezen kans! Wel moet vermeld worden dat er de eerste weken van februari nog een verbouwing bezig is waar u waarschijnlijk een beetje overlast van gaat ondervinden, maar dit gaat naar alle waarschijnlijkheid ook gepaard met een lagere huur (de onderhandelingen met de huisbaas zijn nog bezig).

Het gaat om de mooiste kamer van het huis, met uitzicht op zowel de Martinitoren als de A-kerk: ... m2*, op de bovenverdieping, waardoor u kunt proeven van alle geneugten van het huis zonder daartoe veroordeeld te zijn. De kamer is geheel gemeubileerd. Prijs: 375,- inclusief alles (februari wordt dus waarschijnlijk lager, en huur van april ligt natuurlijk aan wanneer ik terugkom).

Stuur maar een appje als u geïnteresseerd bent of vragen hebt!

Groet'n,

Jesse

*Aantal vierkante meter staat blijkbaar niet in mijn contract, maar heb het nagevraagd en zal het bericht aanpassen zodra ik het weet

jeroenschipper

Beste GSV,

We hebben kerst net achter de rug en oud en nieuw staat alweer voor de deur. Kortom, dit is dé tijd van goede doelen en goede bedoelingen. Hierbij aansluitend wil ik aan de goedhartigen onder u een oproep doen: help een dakloze sjaars aan een kamer!

Ik ben Jeroen, 18 jaar oud en woon op het moment bij mijn ouders in Assen (dus niet helemaal dakloos). Ik studeer econometrie en besteed hier redelijk wat tijd aan. Daarnaast houd ik van sport, spel en muziek. Ik zal dan ook een gitaar meenemen als deel van mijn meubilair. En ik ben uiteraard veel aanwezig bij GSV-activiteiten. Dit is één van de redenen waarom ik toe ben aan een eigen plekje in de stad. Dus mocht er ergens een kamer vrijkomen bij u of in uw omgeving, app me dan vooral!

Groetjes,

Jeroen
0610877930

P.S.: Misschien nog goed om te weten dat ik de kunst van het koffie zetten inmiddels al best aardig onder de knie heb, al zeg ik het zelf :)

P.S.: Misschien nog goed om te weten dat ik de kunst van het koffie zetten inmiddels al best aardig onder de knie heb, al zeg ik het zelf :)

Hoe gaat het met kikkererwtengerechten amice Schipper?

jeroenschipper

Manita schreef:

Hoe gaat het met kikkererwtengerechten amice Schipper?

Goede vraag! Wat dat betreft kan ik nog wel een opkikker gebruiken. Misschien dat u als lid van de DrEC mij een keer kan laten zien how it's done?

Goede vraag! Wat dat betreft kan ik nog wel een opkikker gebruiken. Misschien dat u als lid van de DrEC mij een keer kan laten zien how it's done?

Is dit een date?

jeroenschipper

Do schreef:

Is dit een date?

Met als thema kikkererwten? Zou wel heel aromantisch zijn als je het mij vraagt

Ha kamerzoekenden,

Omdat Mirjam Groningen helaas gaat verlaten zijn wij vanaf 1 februari opzoek naar een nieuwhuisgenootje. De kamer is 6 m2, klein maar prima te doen want we hebben een huiskamer waar niemand slaapt waar je dus enorm kunt chillen of studeren. In de kamer staan een aantal meubels die over genomen zouden kunnen worden, scheelt een hoop gesjouw. Omdat Kristel huurtoeslag krijg kost de kamer rond de €135 Inclusief.
Stuur Kristel of mij een berichtje als je foto’s wilt, nog vragen hebt of geïnteresseerd bent!

Groetjes,
De pareltjes van 112

Ha GSV,

Daar ben ik weer op dit topic.
Momenteel heb ik door middel van dit topic een mooie kamer bij amice Röben kunnen krijgen. Dit bevalt super en ben er erg blij mee.

Helaas is deze kamer maar tijdelijk, zo zoek ik vanaf juni weer iets nieuws. Het liefst zoek ik iets permanent.
Hier zit geen haast achter aangezien ik tot juni heb, maar ik kan altijd eerder verhuizen. Mocht u horen/weten/zien/ruiken of er ergens een kamer vrijkomt in de komende maanden, hit me up! (Mag ook eerder zijn dan juni, graag zelfs :) )

Groetjes,

Lambo

0646851100
mennolambe123@hotmail.com

Kleine bump hierop :)

Kan ook quoten hè

Goedendag GSV,

Uw favoriete Langeler wil ook graag zijn vleugels open slaan en het ouderlijk nest verlaten. Op zoek naar een kamer op voor nu genomen, lange termijn.
Ik zie mijzelf als gezellige fatsoenlijke huisgenoot en hoop dit natuurlijk het liefst te delen met andere GSV'ers maar als u een alternatieve locatie weet ga ik deze ook graag tegemoet.
Als u nog goeie kamer-speurtips zijn die ook hartelijk welkom! :)

Groetjes,

Uw Michiel

0619672353

michiel.langeler@gmail.com

ChristiaanHaan

Beste GSV,

U zult vast denken: Komt weer zo’n sjaars aan die het ouderlijk huis uit wilt. Dat klopt! Ik wil het ouderlijke hanenhok uit. Ik ben van mijzelf een sociale, relatief rustige en opgeruimde jongen. Maar ook al ben ik relatief rustig kan er ook wel gezegd worden dat ik niet vies ben van een feestje. Heeft u een kamer vrij of weet u een ander initiatief voor een kamer voor langere duur, stuur me gerust een appje! :)

Groetjes,

Christiaan Haan
06-40807575
christiaan.haan@icloud.com

Lieve GSV,

In Huize Noodgeval (parel 112) komt vanaf 1 juni tijdelijk een kamer vrij. Ik mag namelijk tijdelijk emigreren naar Malawi voor 8 maanden. Ik zoek dus een onderhuurder die van 1 juni tot 1 maart in mijn kamer wil wonen. Dit is de galerijkamer van 12m2. Helaas is er geen huurtoeslag meer omdat ik straks ben afgestudeerd. De huur is 293 per maand incl. Ook hebben wij een grote gezamenlijke woonkamer wat super chill is. Mijn meubels blijven er in staan dus die hoef je ook niet meer aan te schaffen.
App maar voor vragen of foto's.
pre is wel dat je plantjes levend kan houden.

Groetjes Kristel Sturrus
(0648115519)

ChristiaanHaan

ChristiaanHaan schreef:

Beste GSV,

U zult vast denken: Komt weer zo’n sjaars aan die het ouderlijk huis uit wilt. Dat klopt! Ik wil het ouderlijke hanenhok uit. Ik ben van mijzelf een sociale, relatief rustige en opgeruimde jongen. Maar ook al ben ik relatief rustig kan er ook wel gezegd worden dat ik niet vies ben van een feestje. Heeft u een kamer vrij of weet u een ander initiatief voor een kamer voor langere duur, stuur me gerust een appje! :)

Groetjes,

Christiaan Haan
06-40807575
christiaan.haan@icloud.com

Bump! :)

Hoihoi GSV,

Na zeven vette jaren Boven Soos komen beginnen voor mij nu de magere jaren van stagelopen, afstuderen en burger-zijn... Het lijkt me dan ook fijn om toch maar naar een iets rustiger en netter huis te verhuizen ;) Ik ben ook alweer 25 en een eind op weg met m'n master, het moest er ooit van komen 🤷🏼‍♀️🙆🏼‍♀️

Wie weet een leuke kamer? Ik heb niet veel ruimte nodig, 10 m2 lijkt me al top, meer mag natuurlijk, en mijn budget is ongeveer tot €375 per maand. Een GK lijkt me echt gezellig, met (oud-)GSV'ers wonen ook, of af en toe samen eten, maar harde eisen heb ik niet hoor. Verder ben ik best een ideaal huisgenootje met veel jaar ervaring, en ik heb leuke spelletjes en spulletjes (zoals Twister en een poffertjespan 😊) die ik meebreng als er plek voor is.

Liefs, en heel erg bedankt voor het meedenken! 🌻🌻

Eva

Tot zover poffertjes in het weekend

ThomasTN schreef:

Tot zover Thomas op de Twistermat

ThomasTN schreef:

Ik heb er 2, jij mag die zonder anti-aanbaklaag wel houden😘

Grietje_Eva schreef:

Hoihoi GSV,

Na zeven vette jaren Boven Soos komen beginnen voor mij nu de magere jaren van stagelopen, afstuderen en burger-zijn... Het lijkt me dan ook fijn om toch maar naar een iets rustiger en netter huis te verhuizen ;) Ik ben ook alweer 25 en een eind op weg met m'n master, het moest er ooit van komen 🤷🏼‍♀️🙆🏼‍♀️

Wie weet een leuke kamer? Ik heb niet veel ruimte nodig, 10 m2 lijkt me al top, meer mag natuurlijk, en mijn budget is ongeveer tot €375 per maand. Een GK lijkt me echt gezellig, met (oud-)GSV'ers wonen ook, of af en toe samen eten, maar harde eisen heb ik niet hoor. Verder ben ik best een ideaal huisgenootje met veel jaar ervaring, en ik heb leuke spelletjes en spulletjes (zoals Twister en een poffertjespan 😊) die ik meebreng als er plek voor is.

Liefs, en heel erg bedankt voor het meedenken! 🌻🌻

Eva

Bump :p

Ha GSV,

Het is (eindelijk) zover. Waar ik u eerst hevig tegensprak over de vele kilometers naar mijn mooie stulpje, ben ik langzaam tot het inzicht gekomen dat u misschien wel een beetje gelijk had/heeft... Vooruit.

Het wordt tijd om mijn beenspieren wat meer te laten rusten en het veilige Beijum te verlaten. Ik ben op zoek naar een kamer (bij voorkeur in een christelijk huis) voor lange termijn, het liefst onder €400,-. Dus heeft u (weet van) een kamer die in de komende maanden vrijkomt, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Marte (0619535000)

P.s. Mocht u eerst nog een beter beeld van mij willen of het o zo mooie Beijum willen komen bewonderen onder het genot van koffie/thee, doe dan ook vooral een appje! :)