chloemoorlag

Ha lieve GSV,

Mijn studentikoze appartement aan de Sabangplein in de Korrewegwijk (die ik ook van de GSV heb gekregen - dank jullie wel do, lyan, en wiljo!) komt heeeeel snel vrij (datum kan overlegt worden, maar sws voor 15 Oktober) en daarom ben ik dringend op zoek naar een groepje van 3 GSV-ers die graag hier samen willen wonen zodat dit weer een volledige GSV-huis kan zijn!

Er zijn 3 kamers (300 euro, 300 euro, en 210 euro p/maand excl.), een gedeelde badkamer en keuken met balkon, en een chille dak-terras.

Je bent binnen 3 minuten lopen bij de Jumbo en de Aldi Beren, het Noorderplantsoen, binnen 10/15 minutjes fietsen bij Zernike, en binnen maar 7 minuutjes fietsen bij het Academiegebouw. (Je kan dus vrijdags nog steeds op tijd zijn voor je college van 9 uur ook al ben je brak van soos de avond daarvoor. truly a win-win situation I'd say.)

Je kan mij altijd bereiken via 0630908665. Doe maar een appje als je langs wilt komen om te kijken of 't was is of als je wat fotos wil zien!

Liefs

Dirkjanbloem

Hallo GSV!

Lucas en ik gaan in het huis hierboven wonen. Alleen nu heeft helaas onze 3e huisgenoot toch besloten om er niet te gaan wonen. Dus zijn wij dringend opzoek naar een 3e huisgenoot! Het gaat om de kleine kamer van 210 exclusief. Dus lijkt het je leuk om al snel met ons in dat huis te gaan wonen of wil je even meer info app me dan ff (0610391341).

Groetjes

martijngaasbeek

Hallo GSV,

Vorig jaar heeft een internationale studente bij ons gewoond, daarna had ze een leuke kamer in vinkhuizen. Die heeft ze helaas, door corona, op moeten zeggen. Nu komt ze weer naar Nederland en is ze eigenlijk zo snel mogelijk op zoek naar een kamer.

Ze heeft niet extreem veel eisen en is een super nette en sociale meid van 19 en ze is inmiddels 2e jaars student natuurkunde. Ze komt uit Bulgarije en spreek vloeiend Engels. Daarnaast is ze Nederlands aan het leren.

Mochten jullie iets weten, dan hoor ik het graag!

0611758141

Groetjes,
Martijn Gaasbeek

AnneHoltland

Heyhoi,

Helaas gaat Marie ons verlaten en daarom zijn wij opzoek naar een nieuw huisgenootje vanaf 1 januari. Het gaat om de galerijkamer in de Parelflat, daar wil iedereen wonen, toch?! De kamer is ongeveer 12 m2 en kost rond de 250 euro per maand. Dus als je op zoek bent naar een kamer of iemand weet die op zoek is app ons dan vooral.

Groetjes Marianne & Anne (0611667129)

Moet je ook Anne heten?

timoholtland

Ha GSV,

Mocht een mannenhuis binnenkort een kamer overhebben, of weet iemand een leuk huis waar een kamer over is, stuur mij dan een appje! 0611667128

groetjess Timo

Hallo!

Een collega van mij is op zoek naar een huisgenootje! Ze zoekt naar een vrouw, maakt niet zoveel welke leeftijd. Er wonen 4 andere meiden tussen de 19 en 22 jaar. Ze zijn elk actief bij sportverenigingen en vinden het gezellig om samen te eten. De kamer is ong 15 m2 en zou ongeveer 380 kosten inclusief. De keuken wordt gedeeld en er is een vaatwasser! Verder is er een vrij nieuwe badkamer en een dakterras van 40 m2!! Het is 2 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde supermarkt en een kwartiertje fietsen naar zernike. Het is zo'n 10 minuten fietsen naar het centrum. En extra pluspuntje het is vlakbij mijn kamertje :). Het adres is btw Korreweg 111a.

App maar als je interesse hebt!

beschrijving
beschrijving

Voor de kamerzoekende meiden,

er komt vanaf half februari een kamer vrij in ons huis aan de Oppenheimstraat 45a (korrewegwijk). De kamer is ongeveer 16 m2 en kost ongeveer €357 per maand en daar bovenop komt nog €11,75 voor het internet en de wasmachine. Je komt te wonen met twee meiden van 22 en 21 jaar die net lid-af zijn geworden bij NSG en met mij. We zijn alle drie druk bezig met onze studie en vinden het leuk om af en toe samen te eten of wijn te drinken. Naast het schoonmaakrooster hebben wij geen verplichtingen.

Als je interesse hebt of foto's van de kamer wil zien mag je mij appen!

Nynke de Graaf

Er komt bij ons een kamer op kruipafstand van soos vrij:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1144171039435674&id=100015283659866
Voel je vrij om een appje te sturen als je meer wil weten dan in het Facebookbericht staat.

Amice Davids attendeerde mij op onderstaand pareltje:

https://www.dumpert.nl/?selectedId=8099347_ac3cc32d

Edit: dit moest in het huiskamertopic lol

jelgerbijma schreef:

Amice Davids attendeerde mij op onderstaand pareltje:

https://www.dumpert.nl/?selectedId=8099347_ac3cc32d

Edit: dit moest in het huiskamertopic lol

Dubbel auw

Nieuw GSV-huis prominente plek

Haa GSV,

Ik woon sinds kort in een huis aan het Nieuwe Kerkhof, en over een paar weken komt Rianne Merkus mij hier vergezellen. En wat nog mooier is: er komt nog een kamer vrij! 2 voor de prijs van 1 zelfs!

In dit huis wonen 4 mensen, op 2 verdiepingen. Elke verdieping heeft een eigen keuken en wc, dus die deel je maar met 1 persoon. De douche delen we met z'n allen.

Op 'mijn' verdieping komen per 1 mei 2 kamers vrij. Een kamer is ongeveer 18 m2 en de andere kamer ongeveer 5m2. De kale huur wordt 400 euro en daar bovenop komen nog kosten voor internet en gwl. Klein beetje duur dus. Maar je kijkt dan wel uit op de Nieuwe Kerk, hebt 2 kamers met hoge plafonds en grote ramen en je woont dichtbij eigenlijk alles. Plus je kan erbij zijn als een nieuw GSV-huis het levenslicht ziet en je hebt veel ruimte voor jezelf. Helemaal top dus.

Stuur mij maar een appje als je interesse hebt of meer info wil!

06-22622617

Ha GSV,

Ik begin in September met mijn stage in het ziekenhuis in Emmen, dus ik ben weer op zoek naar een kamer in Groningen vanaf augustus ongeveer. Mocht je iets weten, app me dan vooral!
Groetjesss

Hoi allemaal,

Ik ben Marloe Vogelzang, 18 jaar en woon momenteel nog in het prachtige Ommen. Ik hoop volgend jaar te beginnen aan mijn tweede jaar van de docent Engels opleiding in Leeuwarden. Afgelopen maand heb ik mij ingeschreven als lid bij de GSV en het enige wat ik nu nog mis is een kamer in Groningen! Dus als iemand nog een gezellig plekje voor mij heeft of iets weet, stuur me een berichtje!

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Marloe,

06 21 66 87 53

MariekeSpijker

Hallo iedereen,

Ik ben Marieke, ik ben 18 jaar. Na de zomer begin ik met mijn tweede jaar van de studie Life Science and Technology aan de RUG. Ook heb ik me ingeschreven bij de GSV voor komend studiejaar. Ik ben al een tijdje op zoek naar een kamer in Groningen (het liefst onder de 300 euro incl.).
Als iemand nog een leuke kamer weet, dan hoor ik graag meer :)
Je kunt me bereiken op mariekeRspijker@gmail.com.

Hoi iedereen,

Vanaf a.s. augustus stel ik mijn kamer in Amsterdam Zuidoost beschikbaar voor onderhuur, voor een jaar (eventueel langer).
De kamer is 22m^2 voor €337,12 per maand, inclusief alles.
Het heeft een eigen wc en deur naar de tuin.
Ook is er toegang tot een ruime woonkamer, keuken, washok en een badkamer die wordt gedeeld met 3 anderen.

Het huis heeft 9 andere bewoners; mannen en vrouwen, studenten en werkenden.
De sfeer is over het algemeen vrij chill en u bepaalt lekker zelf wanneer u gezellig doet of uzelf terugtrekt.
Verder is het op 5 minuten lopen van de supermarkt en metrostation Gein, en 5 minuten fietsen naar het strandje aan de Gaasperplas.

Ik ben op zoek naar een mannelijke onderhuurder, bij voorkeur iemand met wie ik al een beetje connecties heb.
Heeft u vragen of interesse, stuur mij vooral een appje!

Groeten,
Daniël (0636053250)

DaWahY3411 schreef:

Hoi iedereen,

Vanaf a.s. augustus stel ik mijn kamer in Amsterdam Zuidoost beschikbaar voor onderhuur, voor een jaar (eventueel langer).

Op slechts 10 uur fietsen van Vinkytown! Heel Unit Centrum glibbert van z'n stoel af.

Op slechts 10 uur fietsen van Vinkytown!

Gezien dit voor mij een mogelijke realiteit zou zijn vanaf september, ben ik heel blij met Daniëls bericht ;)

Hallo! Venciali-lid Wilmee hier. Deze bijna-twaars is nog opzoek naar een kamer. Mocht je dus nog iets weten over vrije kamers die nog een nieuwe lieve eigenaar zoeken, laat maar weten! Nog wat side-info, ik ben bijna negentien, zit na de zomer in het tweede jaar van de studie Kunstgeschiedenis aan de RUG en daarnaast ben ik vrolijk, creatief en altijd in voor een kopje thee. 😊 liefs!