Ha GSV,

Ik ben met spoed op zoek naar een nieuwe kamer! Mijn nieuwe huisbaas wil het huis helemaal gaan renoveren en hij wil ons op korte termijn uit het huis hebben. Bij voorkeur zou ik graag weer in of dichtbij de Korrewegwijk willen wonen, maar alle tips zijn natuurlijk welkom! Weet je iets? Stuur me dan even een appje (0611897897).

Groetjes!

Hoi GSV,

Binnenkort verhuizen Ellen en ik naar de Aquamarijnstraat (gele flat). Dit zal waarschijnlijk begin juni zijn. We zoeken nog iemand voor de galerijkamer!
Het is nog wel een helemaal leeg huis, dus we zouden het fijn vinden als je evt. mee wil betalen aan spullen die we gezamenlijk moeten aanschaffen.

Ben je geïnteresseerd? Of heb je nog vragen?
Stuur mij even een appje (0625422288)

Groetjes!

Hoii!
Onderstaand aanbod is weer open!

Ik kreeg van een studiegenootje de vraag om dit kamer-aanbod te delen:

Moeshoes zoekt een nieuwe mannelijke huisgenoot! (Dutch only)

Zou je het leuk vinden om in een sociaal en hecht studentenhuis te wonen waar ruimte is voor verdieping en geloof? In ons gezellige huis dichtbij het Noorderplantsoen komt en kamer vrij en daarvoor zoeken we per 1 april een nieuwe huisgenoot. We delen met z’n achten een woonkamer, keuken en een grote tuin waar we in de zomer vaak chillen. We hebben iedere week op maandag een huisavond, gaan twee keer per jaar op huisweekend en organiseren ons jaarlijkse huisfeest (hopelijk). De kamer die vrij komt is 12m2 en kost €256,- inclusief.

We zoeken een man die nog minimaal 3 jaar studeert aan de Hanze of RUG en graag in een actief huis wil wonen. Daarnaast is het belangrijk dat je maandagavond aanwezig kunt zijn op de huisavonden en dat je geen lid bent van NSG. Dus heb jij affiniteit met het geloof en zou je ons huis graag willen versterken? Stuur een PB naar Esther en wie weet zien we je terug op onze hospiteeravond op 11 maart!

Liefs,
Anne, Niels, Timon, Lieneke, Jesse, Laurens, Mirthe en Esther
https://www.facebook.com/esther.hulzebosch/posts/2055516124533367

Groet'n

Jo forumlieden! Een vriend van mij zoekt momenteel een kamer in de stad. Zijn d'r mensen die (binnenkort) een plekje vrij hebben in hun stulpje? De beste man is 22 jaar en zelf ook christelijk.

Roep maar als jullie iets hebben/weten. Groeten Tobias.

timoholtland

Hey mensen,
Aankomend jaar hoop ik (Timo) lid te worden bij GSV. Nou woon ik al een jaar in Groningen, maar moet ik in juli mijn huis uit. Ik wil het liefst in een christelijk studentenhuis komen te wonen, vandaar de vraag of iemand een mooie bezemkast over heeft of iets weet.
Als je iets weet stuur vooral een berichtje: 0611667128

Groetjes Timo Holtland

laurensbergsma

Hee GSV,

Ik moet deze zomer mijn huis uit vanwege verkoop, dus ben ik op zoek naar een nieuwe kamer. Ik heb eigenlijk geen specifieke wensen, dus alles is prima. Schiet je iets te binnen of weet je van een vrije kamer, zou je me dan een bericht willen sturen? 0648861465

Super bedankt!

Verkoop is geen geldige reden voor huuropzegging. De nieuwe eigenaar wordt de nieuwe verhuurder en je contract loopt gewoon door, of de oude eigenaar moet het met jou eens worden over een verhuisvergoeding.

Dus laat je er goed voor betalen zou ik zeggen.

Esther van Dijken

Ha GSV,

Aankomend schooljaar ga ik beginnen met de opleiding hbo-verpleegkunde in Groningen. Net als mijn zussen Anne-Marie en Carine lijkt het mij leuk om bij een christelijke studentenvereniging te gaan. Ik heb al eerder tijdens een stage op kamers gezeten en dit is mij erg goed bevallen. Daarom ben ik op zoek naar een kamer met gezellige huisgenootjes. Komt er bij jou een kamer vrij of ken je iemand die nog een leuk huisgenootje zoekt? Stuur mij dan even een appje (0611970776).

Alvast bedankt en wie weet tot snel!

Groetjes,
Esther van Dijken

Hallo!

Gister heb ik het verrassende, goede nieuws te horen gekregen dat ik geslaagd ben. Dat betekent dat ik volgend jaar informatica ga studeren in Groningen. En nog leuker, dat ik lid hoop te worden van GSV. Om het plaatje helemaal compleet te maken zoek ik nog naar een kamer in Groningen. Ken je iemand die nog een plekje vrij heeft of heb je uiterst toevallig zelf nog een kamer beschikbaar, dan mag je me uiteraard een appje sturen: 06-22120239.

In ieder geval bedankt!
Herman Lassche

Moi leute,

Een vriendin van mij (VGST) gaat na de zomer een halfjaar studeren in Groningen en is dus ook voor een halfjaar op zoek naar een kamer. Dus heb je of weet je toevallig een kamer die bijvoorbeeld voor een halfjaar vrijkomt ivm buitenlandstage oid, dan hoor ik dat graag! Mag via een appje naar mij.

Groetjes en bedankt, ook namens haar!

Hoi! Mijn neef zoekt een nieuw, rustig huisje. Het liefst met GSV’ers of NSG’ers, vandaar dat ik zijn bericht ook hier plaats!

Even voorstellen: Ik ben John Kremer, 26 jaar oud en werk als jeugdzorgwerker op een orthopsychiatrische behandelgroep waar ik een vast contract heb. Ik ben vorig jaar al afgestudeerd maar wil komend jaar nog graag de opleiding tot cognitief gedragstherapeutisch werker volgen.
Naast mijn werk spreek ik veel af met vrienden en familie, sport ik bijna dagelijks, leid ik een alpha-cursus en ben ik bezig met een start-up.
Ik ben van plan om een woning te kopen. Maar aangezien ik nog even wil sparen kan dit nog wel een jaar gaan duren. Momenteel betaal ik enorm veel huur. Daarom ben ik op zoek naar een goedkopere huurwoning voor ongeveer 500 euro max. Een gedeelde woning is ook geen probleem zolang het maar netjes is/goed onderhouden wordt. Ik zoek een plekje vanaf oktober maar 1 of 2 maand eerder moet ook wel lukken.
Dus mocht je nog iets weten of komt er binnenkort een plekje in jullie huis vrij? Laat het mij dan even weten zodat we eventueel even kennis kunnen maken. Alvast bedankt. Je kan me bereiken op 0651753776

Hoi leden van GSV!

Volgend jaar hoop ik in Groningen te gaan studeren en misschien meld ik mij dan ook wel aan bij GSV.. Echter, voordat ik mij ergens aanmeld moet ik nog wel een kamertje hebben.

Willen jullie mij hiermee helpen? Stuur me dan even een appje of bel even me op 0683039235 :)

Groetjess!

Maarten Hoving

P.S: Zie het als 'returning a favor' nadat één van de GSV-leden bij mijn eerste kennismaking met GSV mijn tas heeft gestolen.

Hoi kamerzoekers!

In mijn huis komt een kamer vrij en we zijn nu dan ook op zoek naar een nieuw huisgenootje:

Per 1 augustus komt deze mooie, lichte kamer aan de Tuinbouwstraat vrij. De kamer is 21 m2 en heeft drie grote ramen waardoor er veel daglicht binnen komt. De kosten zijn €376 inclusief per maand. De hoogslaper en grote kast blijven staan, ook de gordijnen blijven hangen.
Je komt samen te wonen met drie leuke huisgenoten (twee zijn lid van NSG en één van GSV) waarmee je het dakterras, de douche en de wc deelt. De keuken deel je met één huisgenoot.

Foto's zijn op Facebook te vinden:

https://m.facebook.com/groups/757847244238578?view=permalink&id=2444509388905680&sfnsn=mo

Heb je interesse of vragen, stuur dan een berichtje naar mij: 06-11961570

Groetjes

sannevogelzang

Een vriendin van mij (Mirjam Reedijk) zoekt een kamer van september t/m februari en eventueel langer. Heb je iets voor haar? Stuur mij dan even een berichtje!

Groetjess

Hoi vrouwelijke kamerzoekers!

Omdat ik ga verhuizen komt mijn kamer per direct voor onbepaalde tijd vrij.

Het huis bevindt zich aan de Jupiterstraat in Paddepoel. De kamer is ongeveer 15m2 en heeft een eigen wasbak. De huur bedraagt ongeveer €335,- inclusief per maand. De badkamer en het toilet deel je met vier anderen (v) en de keuken met drie.
Daarnaast beschikt het huis nog over een tuin waar je in de zomer heerlijk vanaf het begin van de middag kan genieten van de zon!

Het is 5 minuten fietsen naar Zernike en met 15 minuten ben je in het centrum. Ook zit er om de hoek een winkelcentrum waar van alles en nog wat te vinden is.

Stuur me even een berichtje als je geïnteresseerd bent of vragen hebt!
0647420021

Groetjes

TomSchoemaker

Ha mensen,

In ons huis komt een kamer vrij dus zijn we op zoek naar een nieuwe huisgenoot:

Per september komt de grote kamer aan de Parelstraat in Vinkhuizen vrij. De kamer is 25,5 m2 en de kosten zijn €295 inclusief per maand. In overleg kun je wat meubels overnemen.
Je komt samen te wonen met twee leuke huisgenoten, beiden lid van de GSV. Het is 5 minuten fietsen naar Zernike en met 15 minuten ben je in het centrum.

Heb je interesse of vragen, stuur dan een berichtje naar 06-15133763.

Groetjes
Tom & Boaz

Hi! Vanaf 1 oktober (of half oktober) komt een kamer vrij in een mooi en goed onderhouden appartement in helpman. Je deelt dit appartement met 1 vrouwelijke huisgenoot. Bij voorkeur zijn we opzoek naar iemand die aan de volgende 'criteria' voldoet;

• Vrouwelijk
  • Werkend (of aan het afstuderen)

Je kamer is ongeveer 15 m2 en de gedeelde woonkamer/keukenond de 30-40m2. De huur inclusief per maand is ca. 600e.

Als je geïnteresseerd bent, of iemand kent die geïnteresseerd zou kunnen zijn, Let me know! 😁

Marloes Holwerda, +31 6 11267523.
beschrijving

beschrijving

beschrijving

beschrijving